تاریخ انتشار: 1395/06/05 20:54
ناظر داوری عضوی از نیمکت تیم ما شده بود!ن
کد خبر: 265301

نظرمحمدی: فدراسیون می‌خواست حق ضایع شده ملوان را جبران کند/ داور باخت را به ما تحمیل کرد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فدراسیون فوتبال در دربی گیلان می‌خواست حق ضایع شده ملوان را به نوعی جبران کند.
نظرمحمدی: فدراسیون می‌خواست حق ضایع شده ملوان را جبران کند/ داور باخت را به ما تحمیل کرد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظرمحمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: از داوری به شدت گلایه مند هستم به نظرم فدراسیون فوتبال می‌خواست حق ضایع شده ملوان در پرونده خرید امتیاز تیم نفت را به نوعی جبران کند و به نوعی دل هواداران ملوان را بدست بیاورد اما امروز همه هواداران فوتبال گیلان ناراحت هستند زیرا هم حق ملوان ضایع شده بود و هم این شرایط پیش آمد.

 

وی ادامه داد: من اعتراضی به اخراج بازیکنم ندارم زیرا اخراج درست بود اما ناظر داوری و مسئول برگزاری مسابقه مدام بر روی اعصاب نیمکت نشینان تیم سپیدرود راه می رفتند حتی بعد از اخراج من و سرپرست تیم باز هم مسئولین برگزاری مسابقه و داوری مدام در کنار نیمکت ما بودند و انگار انها عضوی از نیمکت تیم سپیدرود شده بودند.

 

نظرمحمدی در مورد دو پنالتی ملوان انزلی گفت: روی هر دو پنالتی معترض هستم حتی در صحنه گل هم داور هند حسین کعبی را حسی اعلام کرد و این صحنه را ندید در این بازی داور باخت را به ما به نوعی تحمیل کرد.

 

سرمربی سپیدرود با اشاره به لیگ دسته اول گفت: تازه 4 هفته از مسابقات گذشته و ما در شروع راه هستیم اگر از نظر مالی باشگاه ما به شرایط مطمئن برسد قطعا حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت و می‌توانیم سپیدرود را دوباره به جایگاه اصلی‌اش در فوتبال ایران برسانیم.

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36govj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یک هوادار ملوان سکته کرد
پس از پیروزی در دربی گیلان

مایلی‌کهن: امروز فوتبال گیلان پیروز شد
پنالتی اول گل می‌شد شرایط بهتری پیدا می‌کردیم

قضاوت دربی به ترکی سپرده شد
دربی گیلان و بازهم حساسیت های خاص؛