تاریخ انتشار: 1395/06/05 21:10
اختصاصی/
کد خبر: 265299

پیوستن دوباره رضاییان به پرسپولیس، فرصت یا تهدید

رامین رضاییان بالاخره و بعد از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس بازگشت.
پیوستن دوباره رضاییان به پرسپولیس، فرصت یا تهدید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بالاخره یاغی بزرگ که سوژه یکماه اخیر رسانه های ورزشی کشور شده بود با وساطت های فراوان و ابراز پشیمانی از کاری که کرده است، دوباره به تیم پر طرفدار پرسپولیس برگشت تا در کنار مهدی طارمی و دیگر سرخپوشان به بازی خود ادامه دهد.

 

صرف نظر از این که چی شد که رامین رفت و چرا برگشت، آن موضوعی که الان می تواند دارای اهمیت باشد این است که علی رغم توانمندی های این بازیکن که طی دو سال گذشته نیز با بازی های خوب خود کمک حال پرسپولیس بوده است، این می باشد که حضور رامین در پرسپولیس هم می تواند تهدید باشد و هم فرصت و بستگی به نحوه استفاده از او دارد.

 

برانکو قبل از این هم به موضوع خوبی اشاره کرده بود که رامین را جای کدام بازیکن بگذارم  وقتی تیم دارد خوب کار می کند.

 

برانکو دقیقا به موضوع خوبی اشاره کرده است و این چالش جدی است و نمی توان بی تفاوت از کنار آن عبور کرد .باید با این موضوع خیلی با دقت و با حوصله برخورد کرد . اگر بی محابا او را وارد ترکیب اصلی کرد و یک بازیکن مثل ماهینی را نیمکت نشین کرد معلوم نیست عواقب این تغییر چه خواهد شد. اگر هم مدت طولانی او را روی نیمکت نگه داشت مضرات خاص خود را دارد.

 

به هر حال حضور دوباره رامین در این مقطع زمانی شمشیر دولبه ای است که اگر برانکو در این زمینه دقت نداشته باشد چه بسا دست خودش را ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k6vl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو کوتاه نمی آید/سرمربی پرسپولیس جلوی طاهری می ایستد!