تاریخ انتشار: 1396/09/18 12:19
کد خبر: 170225

طاهری و افتضاح میلیاردی که به بار آورد!!

باشگاه پرسپولیس در فصل اخیر بارها درگیر شکایت هایی بوده است که به قول خودشان کمر آنها را شکسته است.
طاهری و افتضاح میلیاردی که به بار آورد!!

 باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر بسیاری از پرونده های شکایت بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی را بست تا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

پرونده مانوئل ژوزه پرتغالی از جمله مشکلات پرسپولیس بود که به دلیل رقم بالای آن،  این باشگاه پرطرفدار پایتخت را دچار مشکلات عدیده ای کرده بود.

میلیارد ها تومان پول باشگاه پرسپولیس که اگر نام بیت المال هم روی آن نگذاریم به هر حال پول این مملکت بود و به جیب خارجی ها رفت.

طاهری مدیر عامل وقت پرسپولیس در زمان تسویه حساب با ژوزه مدعی بود که مدیران عامل سابق با بدهی هایی که برای این تیم بوجود آوردند کمر این تیم را شکسته اند.

آقای طاهری پرونده گولچ به جریان افتاد و رای صادر شد این دستپخت چه کسی بود ؟

تحمیل برخی بازیکنان به برانکو در سفر اکراین و البته آقای گولچ که فقط چند دقیقه در خدمت پرسپولیس بود و وبیش از 500 هزار دلار روی دست این تیم گذاشت شاهکار چه کسی بود؟

آقای طاهری شما هم بعد از رفتنتان به جمع مدیران سابقی پیوستید که کمر این باشگاه را شکستند و اصولا کارنامه افراد بعد از رفتنشان مشخص می شود.

کاش شهامت داشتید همانطور که بدهکاری های مدیران سابق را تیتر یک زبانتان کردید حداقل درگوشی هم که شده به خودتان یک تذکر خشک و خالی بدهید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x8x7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست پیشین پرسپولیس مهمان ویژه برنامه نود