تاریخ انتشار: 1395/06/06 00:45
عبداللهی: باید به منصوریان یکی دو سال فرصت داد
کد خبر: 265278

پیش کسوتان منتقد در کنار استقلال باشند نه روبرو

نصرالله عبداللهی از اینکه حمایت پیشکسوتان از استقلال و منصوریان را دیده بود خوشحال به نظر می‌رسید.
پیش کسوتان منتقد در کنار استقلال باشند نه روبرو

  به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نصرالله عبداللهی از اینکه حمایت پیشکسوتان از استقلال و منصوریان را دیده بود خوشحال به نظر می‌رسید.

 

سرپرست استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی آرزو کرد دست‌های پشت پرده هم همراه استقلال شوند.

 

از تیم چه خبر؟ تمرینات خوب برگزار می‌شود؟

دو تا بازی دوستانه برگزار کردیم و قرار است هفته بعد هم با صبا دیداری داشته باشیم. اوضاع تیم خوب است و کادر فنی در تمرینات روی نقاط ضعف کار می‌کنند تا آنها پوشانده شود.

 

در روزهای اخیر خیلی از پیشکسوتان استقلال هواداران را به حمایت از منصوریان ترغیب کردند. خبر دارید؟

باید همین‌طور باشد. باید به منصوریان وقت داد تا یکی، دو سال با این تیم کار کند و بعد تیم مورد نظرش را بسازد. پیشکسوتان راه درستی را در پیش گرفته‌اند و از آنجا که چشم هواداران به دهان آنهاست باید دست از حمایت منطقی‌شان برندارند و لااقل یکی، دو فصل به این کادر فنی مهلت بدهند. علیرضا خیلی بچه خوبی است و ما هم دوستش داریم. او علاقه‌مندانه در استقلال کار می‌کند و تیم مربیانش هم همین‌طور هستند. از طرفی بازیکنان استقلال هم نفرات خوبی هستند که فقط فرصت می‌خواهند تا خودشان را پیدا کنند.

 

استقلال دنبال دفاع است؟

بله، ما وظیفه داشتیم به کادر فنی این را بگوییم و گفتیم که تیم نیازمند جانشین کنعانی‌زادگان است. اینکه چه کسی می‌‌آید را کادر فنی تصمیم می‌گیرد.

 

حق‌دوست نفت یا پادوانی سپاهان؟

نمی‌دانم. با هر دو این نفرات در حال مذاکره هستند و باشگاه می‌داند که کدام‌یک به استقلال می‌پیوندد.

 

دیروز با افتخاری دیدار کردید؟

بله! او هم به خوبی از منصوریان حمایت کرد و گفت که پشت این کادرفنی قرص است. اگر همه این‌گونه پشت این تیم باشند مشکلی به وجود نمی‌آید.

 

پس این مهلت‌های رسانه‌ای تا دربی و این مسائل از کجا می‌آید؟

افرادی آن پشت مشت‌ها هستند که تحریک می‌کنند تا علیه تیم حرف‌هایی زده شود. البته آنها هم استقلالی هستند و تیم را دوست دارند ولی در جبهه دیگری هستند که اگر همه ما با هم باشیم شرایط خیلی بهتر می‌شود. اینکه آنها از روبه‌رو برای تیم دل بسوزانند و کنار ما نباشند کار را دشوار می‌کند. قطعاً اگر همه با هم باشیم استقلال تا بهترین رده‌ها بالا می‌رود.

 

بهتاش فریبا هم که آمد. همه چیز رو به راه است؟

همه ما برای کمک کردن به منصوریان اینجا هستیم. او این قدر بچه خوبی است و با انرژی کار می‌کند که آدم خوشش می‌‌آید کنارش باشد.

 

ظاهراً نتیجه دو بازی دوستانه‌‌تان باعث نگرانی هواداران شده است؟

پرسپولیس هم مقابل یک تیم دسته دومی مساوی کرد که کسی اسمش را هم بلد نبود ولی این همه سرو صدا نشد. ما هم می‌توانستیم دوتا تیم ضعیف پیدا کنیم و یکی ۴ گل به آنها بزنیم ولی هم پاس و هم فومن در اوج آمادگی به‌سر می‌بردند و تازه منصوریان از جوانان و امید تعویض می‌کرد. باز هم می‌گویم که حمایت، حمایت، حمایت و حمایت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boxj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سونامی در استقلال بعد از تساوی برابر پیکان