تاریخ انتشار: 1395/06/06 01:38
کد خبر: 265274

اتفاقی خوب در استقلال؛ حمایت همه جانبه پیش کسوتان از منصوریان

استقلال علی رغم این که چهار هفته از بازیها گذشته و نتایج مناسبی کسب نکرده، اما هنوز پیش کسوتان و بزرگان این باشگاه، حامی منصوریان هستند.
اتفاقی خوب در استقلال؛ حمایت همه جانبه پیش کسوتان از منصوریان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، مربیگری در پرسپولیس و استقلال هم مانند راه رفتن بر روی لبه تیغ است که با کوچک ترین لغزشی ممکن است قبل از هر کاری اول بهخودت آسیب برساند و برای همین هر کسی وارد این باشگاه می شود  سعی بر این دارد دست به عصا راه رفته و نتیجه گرا باشد چون فرصتی برای جبران به او نخواهند داد.

 

مربیان تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل حضور بزرگان بسیاری که از گذشته در این تیم ها بازی کرده و هر یک برای خود نام و نشانی دارند، بسیار تحت فشار بوده و با کوچک ترین مشکلی مورد انتقاد این افراد قرار می گیرند.

 

حضور این بزرگان آن چنان سنگین است که در اولین فرصت ممکن که تیم نتواند نتیجه بگیرد، مصاحبه های جورواجور شروع شده و مربی هر لحظه منتظر حمله از یک طرف است و در این شرایط نمی داند که باید پاسخ چه کسی را بدهد.

VAm4V3R2syNj

اما خوشبختانه با این که استقلال در چهار هفته اول نتوانسته نتیجه لازم را کسب نماید، ولی منصوریان هم چنان مورد حمایت همه جانبه پیش کسوتان استقلال است و این نمی تواند اتفاق ساده ای در فوتبال این باشگاه و حتی ایران باشد.

 

منصوریان اگر قرار بود از سوی پیش کسوتان نیز تحت فشار قرار بگیرد، شک نداشته باشید که الان دیگر روی نیمکت استقلال حضور نداشت و جای خوشحالی است که بزرگان استقلال به این جوان خوش قلب و با انرژی فرصت داده اند که هم چنان به کارش ادامه دهد و حتی عده ای از آنان پا را فراتر گذاشته و اعتقاد دارند که او باید چند سالی بماند تا استقلال را احیاء کند.

 

به هر حال این یک اتفاق میمون در فوتبال ایران است که امیدواریم  تداوم داشته باشد و فرصت را از عاشقان و دلسوختگان نگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j5pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت رضاییان و سخت شدن شرایط برای استقلال و منصوریان