تاریخ انتشار: 1395/06/06 02:37
توضیحات وکلای شاهرخ بیانی درباره گفت وگوی شاهین بیانی
کد خبر: 265266

برادران استقلالی پیگیر شکایت از یکدیگر

موضوع برادران بیانی که چندی قبل شاهین بر علیه شاهرخ حرف هایی زده بود را که بیاد دارید. ان حرفها که می توانست بار حقوقی داشته باشد از سوی شاهرخ پیگیری شده است
برادران استقلالی پیگیر شکایت از یکدیگر

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، چندی قبل بود که شاهین بیانی مطالبی را در رسانه ها بر علیه برادر خود شاهرخ ارائه نمود که بار حقوقی فراوانی را به دنبال داشت.

سایت کاپ که این گفت و گو را منتشر نموده بود مورد شکایت شاهرخ بیانی قرار گرفت و وکلای او پیگیر این موضوع هستند. 

وکلای شاهرخ بیانی درباره مصاحبه شاهین بیانی با کاپ نوشته ای را به تحریریه این سایت ارائه کردند که متن آن عینا در ادامه می آید:

به نام خدا

پیرو مصاحبه آذرماه 94 آقای "شاهین بیانی" در برخی از رسانه ها در خصوص اخوی خود ، با توجه به قبولی پرونده شکایت آقای "شاهرخ بیانی" از سوی اینجانبان در خرداد ماه 95 نسبت به برخی از اشخاص حقوقی و حقیقی دخیل در انجام و انتشار آن مصاحبه به استحضار می رساند:

گفتگوی فوق الذکر به زعم ما صراحتا حاوی بار حقوقی و کیفری( افترا) بوده که ادله و مدارک لازم در جهت محکومیت مشتکی عنهم در اختیار دادسرای مربوطه جهت بررسی و اجرای قانون قرار گرفته است.

از آنجائیکه تاریخ رسیدگی نزدیک بوده، پایگاه خبری تحلیلی کاپ ( یکی از مشتکی عنه پرونده که در تاریخ ٤آذر ٩٤ آن رسانه نسبت به انتشار آن مصاحبه مبادرت ورزیده ) با مراجعه نسبت به فیصله دادن شکایت آقای بیانی از رسانه متبوع خود اقدام کرد.

نظر به ندامت ،پیگیری مجدانه،توضیحات شفاف، مبسوط و صمیمانه مسئولین سایت فوق ، با عنایت به وجهه ارزنده موکل ما به لحاظ اخلاقی و اجتماعی در جامعه ورزش،علیرغم آنکه آن توضیحات نمیتواند رافع مسئولیت کیفری مشتکی عنه در گذشته باشد ، با لحاظ رعایت مساوات در چاپ این بیانیه در رسانه یادشده به عینه و بدون دخل و تصرف ، نسبت به شکایت فقط از آن رسانه انصراف داده و رجاء واثق داریم از این پس آبروی و شخصیت والای پیشکسوتان پرافتخار این مرز وبوم با چنین اشتباهاتی ولو سهوی اسیر بی اخلاقی نشود.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت و پیشرفت روزافزون برای رسانه وزین ، علی رغم وجود ادله ، مدارک متقن ، مشهود و قابل انتشار بنا به مصلحت موکلمان به همین قدر کفایت نموده و در روز رسیدگی با قدرت تمام به دنبال اعاده حیثیت و احقاق حق آقای "شاهرخ بیانی" در برابر باقی مشتکی عنهم در محضر دادگاه محترم خواهیم بود.

مهدی آدینه – میلاد ملک محمدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rl8dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروین؛ قهرمانی آسیا با استقلالی ها+عکس

استقلال نیاز به دفاع وسط دارد/ دلم برای دربی شور می‌زند
بیانی: امیدوارم منصوریان از تجربیات فریبا استفاده کند