تاریخ انتشار: 1395/06/06 11:48
کد خبر: 265231

بالوتلی به لیگ سریA ایتالیا پیوست

مهاجم ایتالیایی لیورپول فرصت بازی در لوشامپیونه را نادیده گرفت تا به دوران بازیگری خود در سری A ادامه دهد.
بالوتلی به لیگ سریA ایتالیا پیوست

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در حالی که شمارش معکوس برای پایان بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی آغاز شده است، به‌نظر می‌رسد که ماریو بالوتلی مقصد بعدی‌اش را انتخاب کرده است. مهاجم ایتالیایی لیورپول که سرمربی‌اش یورگن کلوپ به او گفته به‌دنبال یک تیم جدید باشد، چندی پیش از باشگاه نیس فرانسه پیشنهادی دریافت کرد، اما حالا گفته می‌شود که احتمال دارد او به دوران بازیگری‌اش در سری A ادامه دهد.

طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، بالوتلی پیشنهاد نیس را رد کرده است و می‌خواهد به‌عنوان بازیکن قرضی به پالرمو ملحق شود، اما این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که لیورپولی‌ها حاضر شوند در پرداخت حقوق سوپرماریو به صورتی‌پوشان سیسیلی ملحق شوند.

بالوتلی هفته گذشته در فرانسه با مدیر و سرمربی باشگاه نیس فرانسه ملاقاتی داشت اما ظاهراً پروژه این باشگاه نتوانسته او را متقاعد کند و به‌همین دلیل فرصت بازی در لوشامپیونه را نادیده گرفته است تا پالرمو در حال حاضر محتمل‌ترین مقصد او برای فصل آینده باشد به‌خصوص که او نسبت به پالرمو که شهر زادگاهش هم هست، تعلق خاطر دارد.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پالرمو از پس پرداخت حقوق ماریو بالوتلی برنمی‌آید و تنها در شرایطی می‌تواند او را آن هم به صورت قرضی به خدمت بگیرد که لیورپول بخش بیشتر حقوق او را متقبل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqydw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره بالوتلی با نیس به نقطه حساس رسید