تاریخ انتشار: 1396/09/23 13:25
کد خبر: 169392

اشتباهات عجیب داور باعث اتهام بزرگی از سوی تیم پایتخت شد

مربیان و مدیران لاتزیو پس از شکست سه بر یک مقابل تورینو گفتند که داوری این مسابقه بسیار جنجالی بوده است.
 اشتباهات عجیب داور باعث اتهام بزرگی از سوی تیم پایتخت شد

مربیان و مدیران لاتزیو پس از شکست سه بر یک مقابل تورینو گفتند که داوری این مسابقه بسیار جنجالی بوده است. آنها اعتقاد داشتند داور یک ضربه پنالتی به سودشان نگرفته چرا که توپ به دست یاگو فالکه برخورد کرد. لحظاتی بعد هم داور مسابقه، چیرو ایموبیله را به دلیل ضربه سر به نیکولاس بوردیسو اخراج کرد.

این اتفاق در لحظات پایانی نیمه اول روی داد، در حالی که بازی بدون گل مساوی بود و تورینو از برتری نفری خود استفاده کرد و توانست اولین برد خارج از خانه‌اش مقابل لاتزیو در 24 سال گذشته را به دست بیاورد. لوییز آلبرتو، هافبک لاتزیو گفت: «شاید بعضی‌ها دوست ندارند لاتزیو در جمع چهار تیم برتر باشد. باورکردنی نیست. پنالتی ما واضح بود. نمی‌توانید اینطور فوتبال بازی کنید و در بازی‌های زیادی هم از این اتفاقات برای ما افتاده است. حالا ما بیشتر از پیش می‌خواهیم برنده شویم! ما قطعا پیروز خواهیم شد.»

سیمونه اینتزاگی، مربی لاتزیو هم پس از مسابقه گفت که تیمش شایسته پیروزی بود: «تصاویر آشکار است. من می‌توانم نیمه اول را تحلیل کنم اما در نیمه دوم همه چیز تحت تاثیر تصمیم داور، دستیارانش و سیستم بازبینی ویدئویی قرار گرفت. ما باید در نیمه اول بهتر کار می‌کردیم. چند فرصت ساختیم و البته تورینو هم موقعیت‌هایی داشت. ما این حس را داشتیم که می‌توانیم پیروز شویم اما برای چهارمین هفته پیاپی است که احساس می‌کنیم از ما سرقت شده. این اتفاقاتی که افتاده واقعا باعث می‌شود به آنها فکر کنید. همه‌تان اینها را دیدید. نمی‌دانم اما پس از چهار هفته که این اتفاقات روی می‌دهد، حتما فکر می‌کنید توطئه‌ای در کار است. البته امیدوارم که اینطور نباشد، چرا که فوتبال زیباترین ورزش دنیاست اما پس از چهار مسابقه پیاپی که اشتباهات داوری روی می‌دهد این فکرها به سر آدم می‌زند.» ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو هم گفت: «به‌روشنی به لاتزیو ضربه زدند. ما بدون اینکه از کسی چیزی بدزدیم به این مرحله رسیده‌ایم. امشب رسوایی بزرگی رقم خورد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w58z6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ یک اعلام شدند

اعتراض رسمی باشگاه ماشین سازی به نحوه چیدمان داوران
ماشین سازان خواستار تعویض داور شدند؛