تاریخ انتشار: 1395/06/06 13:45
اختصاصی/
کد خبر: 265193

محمود فکری: باید به سرمایه گذاران توجه کرد تا انگیزه شان را از دست ندهند

سرمربی نساجی مازندران گفت: مسوولین باید به سرمایه گذاران توجه کنند تا انگیزه شان برای کار کردن در استان را از دست ندهند.
محمود فکری: باید به سرمایه گذاران توجه کرد تا انگیزه شان را از دست ندهند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود فکری، سرمربی نساجی مازندران در پایان بازی با مس گفت:از بازیکنانم به خاطر تلاششان تشکر می کنم. دست تک تک هواداران را به خاطر حمایتشان می بوسم.

 

وی افزود: بیش از ۱۰ موقعیت بالای ۸۰ درصد داشتیم که بازیکنان به دلیل مشکلاتی که می دانید عدم تمرکز کافی را نداشتند و موقعیت ها را از دست دادند. باید به این موضوع توجه داشت که پرهام بومی نیست و بدون هیچ چشمداشتی سال ها برای نساجی زحمت کشیده و هزینه کرده است. مسوولین باید به سرمایه گذاران توجه کنند تا انگیزه شان برای کار کردن در استان را از دست ندهند.

 

فکری ادامه داد: هواداران به خاطر شرایط تیم گله مند هستند ولی من هم از مالک و هم از پرهام تشکر می کنم. در مورد داوری حرف نمی زنم و صحبت در مورد این موضوع را به کارشناسان واگذار می کنم. در مجموع اتفاق تاثیرگذاری در بازی وجود نداشت. انتظارم از نتایجی که کسب کردیم بیشتر از این بود زیرا بازیکنان من توانایی بالایی دارند. تیمی که بخواهد موفق شود باید تمام عواملش درست کار کنند ولی تیم ما می لنگد.

 

وی در پایان گفت: اگر همه عوامل باشگاه کار خود را درست انجام ندهد مطمئنا در پایان فصل افسوس امتیازات از دست رفته را می خوریم. اگر بدون برنامه ریزی درست و حمایت نساجی صعود کند تمام معادلات دنیا بر هم می ریزد. اگر بازیکنان تمرکز داشتند و مشکلاتی که می دانید نبود، امروز با اختلاف پنج گل بازی را به سود خود تمام می کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrkpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت هافبک نساجی برطرف شد/ می خواهم دین خودم را به هواداران ادا کنم
اختصاصی/