تاریخ انتشار: 1395/06/06 14:30
کد خبر: 265178

منصوریان استاد خریدهای جنجالی

به احتمال فراوان مدافع برزیلی از فردا در تمرینات استقلال حاضر می‌شود
منصوریان استاد خریدهای جنجالی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،استقلال احتمالا وارد مرحله تازه‌ای از حاشیه‌ها خواهد شد به این دلیل که سپاهانی‌ها طی روزهای اخیر مدام علیه این بازیکن مصاحبه کرده‌ و پی در پی گفته‌اند که پادو باید از آنها تسویه حساب بگیرد. او هم به استقلالی‌ها گفته که از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کرده و برای پیوستن به آبی‌ها مشکلی ندارد. حال باید دید آیا ادعای این مدافع صحت دارد یا خیر.

اگر محمدحسین کنعانی زادگان با آن مصدومیت شدید مواجه نمی‌شد ماجراهای کشدار او با پرسپولیس همچنان ادامه داشت و از جبهه سرخ‌ها باز هم می‌شنیدیم که این بازیکن متعلق به آنها است. اظهاراتی که طی ماه‌های اخیر و از وقتی کنعانی به استقلال آمد، کم حاشیه برای آبی‌ها درست نکرد. از یاد نمی‌بریم که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس چند مصاحبه علیه کنعانی زادگان انجام داد و روزنامه منتسب به این باشگاه نیز چه اندازه در این راستا برای استقلالی‌ها حاشیه درست کردند تا اعصاب حریف را داغان کنند. اقدام‌هایی که بی‌اثر هم نبود و استقلال را به چالش کشید. شاید اگر کنعانی‌زادگان رباط پاره نمی‌کرد این وضعیت ادامه داشت اما در هرحال استقلالی‌ها کمی هم در ماجرای مصدومیت کنعانی‌زادگان خوش شانس بودند.

این موضوع باعث شد هم اظهارات پرسپولیسی‌ها فروکش کند و هم استقلال بتواند نام کنعانی‌زادگان را از لیست خارج کرده و به جایش بازیکن دیگری را به خدمت بگیرند. گرچه این مصدومیت راه چاره نبود و استقلال عملا یک مدافع را از دست داد تا در شرایطی که حاشیه‌هایش به واسطه جنجال‌های پرسپولیسی‌ها از بین می‌رود اما یک بازیکن را از دست بدهند. با وجود این حاشیه‌ها اما بازیکن جدیدی که مد نظر استقلال است و به احتمال فراوان امروز یا فردا در تمرینات حاضر می‌شود دقیقا شرایطی مشابه کنعانی‌زادگان دارد و بعید نیست که حاشیه‌های حاصل از جذب او نیز درگیری‌های خاصی را برای استقلال ایجاد کند. مدیر برنامه‌های پادوانی در آخرین مذاکراتی که با منصوریان داشته به سرمربی استقلال اعلام کرده که بازیکنش از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز بازی دریافت کرده است و مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال ندارد. همین موضوع باعث شده تا منصوریان از جذب این بازیکن مطمئن باشد و به نوعی خیالش آسوده شود اما قطعا جذب پادوانی واکنش‌هایی را از سوی سپاهانی‌ها به همراه خواهد داشت و احتمالا آنها نیز همان رفتارهایی را انجام می‌دهند که پرسپولیسی‌ها علیه استقلالی‌ها انجام دادند. اینکه چرا استقلال همواره به دنبال بازیکنان مشکل‌دار و مساله‌دار است خود سوالی است که باید ریشه‌هایش را در وضعیت نابسامان مدیریت آبی‌ها جست. جایی که به نظر می‌رسد یک بزرگتر در تیم وجود ندارد تا دقیقا همه موارد را رصد کرده و با علم به اینکه جذب بازیکنان چه پیامدهایی خواهد داشت به سراغ گزینه‌های مدنظر بروند. البته پادوانی زمانی که در نفت شاگرد منصوریان بود عملکرد درخشانی داشت و انصافا یکی از بهترین‌های لیگ بود اما این بازیکن وقتی به سپاهان رفت با مشکلاتی مواجه شد و نیم فصل را به دلیل اهمال مسوولان باشگاه سپاهان از دست داد و تنها در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفت که نتیجه کار او محصول خاصی را برای سپاهان به همراه نداشت. پادوانی در شرایطی به استقلال خواهد آمد که وضعیت فنی‌اش کاملا نامشخص است و از سویی تا به شرایط آرمانی برسد قطعا زمان زیادی را مصروف خواهد کرد.

 بدون شک تا وقتی پادو به شرایط آرمانی برسد منصوریان باید از همان زوج مگویان- رابسون بهره بگیرد. زوجی که در بازی با پیکان هم متزلزل بود و نتوانست نگرانی‌های به جا مانده از این پست را از بین ببرد. شاید با حضور پادو- هر چند که جنجال‌هایی به همراه خواهد داشت- استقلال بتواند در خط دفاع سروسامان بگیرد. برای استقلال مطلوب است که بازیکن برزیلی این روزها را به بطالت نگذرانده باشد و با آمادگی در تمرین‌ها حاضر شود تا شاید خیلی زود در ترکیب قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4boxqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک نام آشنا شنبه به استقلال می‌پیوندد/ تقویت خط دفاعی هدف اصلی منصوریان