تاریخ انتشار: 1396/09/25 14:11
کد خبر: 169087

رجز خوانی اسپانیا برای فیفا/ توان محرومیت ما را ندارید

رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا بعید می‌داند فدراسیون جهانی فوتبال تیم ملی این کشور را از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ محروم کند.
رجز خوانی اسپانیا برای فیفا/ توان محرومیت ما را ندارید

خاویر تباس رئیس سازمان لیگ اسپانیا، هشدار فیفا به فدراسیون فوتبال این کشور در خصوص دخالت دولت در تعیین رئیس فدراسیون را چندان جدی نگرفته است. فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده در صورتی که پی ببرد تلاشی از سوی مقامات سیاسی اسپانیا در جهت تعیین جانشین آنخل ماریا ویار، رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال اسپانیا انجام شده است، تیم ملی این کشور را از حضور در جام جهانی 2018 روسیه محروم می‌کند.

تباس در گفت‌و‌گو با نشریه مارکا، با اشاره‌ای طعنه‌آمیز به روز ملی «بی‌گناهان مقدس» در اسپانیا اظهار داشت: آیا امروز 28 سپتامبر است؟ این (تهدید فیفا) شبیه یک جوک است. فکر نمی‌کنم اینفانتینو توان انجام چنین کاری را داشته باشد. من ابداً فکر نمی‌‌کنم.

رسانه‌های اسپانیایی روز جمعه اخباری منتشر کردند مبنی بر ارسال یک نامه از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال اسپانیا که در آن در خصوص دخالت دولت این کشور در امور فدراسیون هشدار داده شده است. با این حال گفته می‌شود سیر اداری رسیدگی به این پرونده آن‌قدر طولانی و زمان‌بر خواهد بود که بعید است تخلف اسپانیایی پیش از آغاز جام جهانی 2018 ثابت شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o97rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه هواداران پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به رئیس فیفا