تاریخ انتشار: 1395/06/06 15:13
کد خبر: 265163

روند رشد بازیکنان راضی کننده است/ در آسیا بازی‌های سختی داریم

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان گفت: در طول این مدت با تمرینات مکرر به نقاط قوت و ضعف بازیکنان پی بردم.
روند رشد بازیکنان راضی کننده است/ در آسیا بازی‌های سختی داریم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان درباره وضعیت آمادگی این تیم برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه تمرینات خوبی در اردو رامسر درحال شکل‌گیری است، اظهار داشت: روزانه سه جلسه تمرینات برگزار می‌شود، صبح تمرینات هوازی، بعدازظهرها اختصاصی و در شب هم تمرینات تکنیکی بر روی بازیکنان انجام می‌شود.

پیروانی با اشاره به اینکه از توانایی و قدرت بازیکنان تیم بسیار راضی هستم و هر روز سطح کیفی آنها ارتقا پیدا می‌کند، افزود: در طول این مدت با تمرینات مکرر به نقاط قوت و ضعف بازیکنان پی بردم و اکنون آنها از شرایط ایده‌الی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا با تیم‌های قطر، ژاپن و یمن هم گروه هستیم، اضافه کرد: بازی‌های بسیار سختی در پیش رو داریم زیرا هرکدام از این تیم‌ها مدعیان صعود از گروه هستند و با اردوها و تمرینات خوبی که داشتند می‌توانند حریفان سختی برای کشورمان باشند.

سرمربی تیم جوانان کشورمان اشاره کرد: با تمرینات مکرر تلاش کردیم تا بازیکنان را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا آماده کنیم و با ارتقای سطح کیفی بازیکنان توان تیم ملی را افزایش دهیم.

وی درباره نخستین دیدار با قطر در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، بیان کرد: بازی بسیار سختی با قطر خواهیم داشت، زیرا این تیم تاکنون توانسته بازی‌های تدارکاتی مناسبی با تیم‌های ژاپن، اسپانیا، برزیل، فرانسه و مکزیک انجام دهد و آنها برای رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا از آمادگی خوبی برخوردار است.

پیروانی با اشاره به اینکه  ایران در فوتبال استعدادهای خوبی دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه بازی‌های تدارکاتی همانند قطر نداشتیم اما سطح کیفی بازیکنان کشورمان نسبت به تیم حریف بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، ایران به مصاف ژاپن می‌رود، اظهار داشت: تیم ژاپن از قدرت‌های آسیا است که در رده‌های مختلف سنی توانسته همیشه به جام جهانی صعود کند و برای همه‌ی رقابت‌های خود برنامه‌های متفاوت دارد که بازی با چنین تیم مدعی بسیار سخت است.

پیروانی با اشاره به اینکه یمن از دیگر حریفان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است، اضافه کرد: یمن از میان تمیم‌های هم گروه با ایران از مدعیان اصلی برای صعود است و بازی با چنین تیم با انگیزه‌ای بسیار سخت و فشرده است.

وی در پایان گفت: بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند و تاکنون مصدومیتی برای بازیکنان تیم شکل نگرفت و برای رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og5bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش عابدزاده در مقابل نامه هاشمی: آنها در حدی نیستند که درباره من حرف بزنند