تاریخ انتشار: 1396/09/26 13:07
کد خبر: 168952

شایعه عجیب/آنتونیو کونته؛جانشین زین الدین زیدان میشود!

نشریه انگلیسی سان مدعی شد که آنتونیو کونته جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید می‌شود.
شایعه عجیب/آنتونیو کونته؛جانشین زین الدین زیدان میشود!

 نشریه انگلیسی سان در گزارشی عنوان کرده که آنتونیو کونته که فصل گذشته به همراه چلسی در لیگ برتر انگلیس قهرمان شد و در لیست برترین سرمربیان سال 2017 هم قرار گرفت با توجه به اختلاف امتیاز بالای منچسترسیتی در صدر جدول فصل جاری را بدون جام پشت سر می‌گذارد و لیگ انگلیس را ترک می‌کند.

کونته هنوز یک سال و نیم از قراردادش باقی مانده و حقوقی سالانه 10 میلیون یورو کسب می‌کند اما از تصمیمات سران باشگاه روی انتخاب ترکیب ناراضی است و باشگاه میلان جدی ترین گزینه او برای ترک لیگ انگلیس خواهد بود.

024

رئال مادرید اکنون در رده چهارم لیگ اسپانیا قرار دارد و آنها با شکست برابر تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک شانزدهم باید برابر پاری سن ژرمنی قرار بگیرند که نیمار، ادینسون کاوانی و کیلیان ام‌باپه را در اختیار دارد. سان گفته زیدان در حال حاضر این فشارها را تحمل می‌کند اما باشگاه به دنبال گزینه‌های دیگر برای هدایت این تیم است. آنتونیو کونته و مائوریسو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، گزینه‌های محتمل هستند.

نشریه دیلی رکورد هم عنوان کرده حضور آنچلوتی در باشگاه چلسی پیش از آغاز فصل جدید رقم می‌خورد و او جانشین آنتونیو کونته می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xnbe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ سبز جدید هازارد به زیدان و رئال مادرید