تاریخ انتشار: 1395/06/06 15:14
اختصاصی/
کد خبر: 265162

رضا مرادی: آنالیز خوبی از راه آهن داشتیم/جواب محبت هوادارن رو خواهیم داد

مدافع تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز گفت: راه آهن هوشیارانه از اشتباهات تیمی ما استفاده کرد.
رضا مرادی: آنالیز خوبی از راه آهن داشتیم/جواب محبت هوادارن رو خواهیم داد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، رضا مرادی مدافع فجرسپاسی شیراز گفت: از نقاط ضعف و قوت تیم حریف به خوبی آگاه بودیم. دفاعی و بسته بازی کردن تیم حریف کار را برای ما سخت کرد. با توجه به کند بودن دفاع تیم حریف سعی کردیم به بازی سرعت بدیم.

وی ادامه داد: با پاس های کوتاه و بردن توپ به کناره ها سعی کردیم موقعیت سازی کنیم. راه آهن هوشیارانه از اشتباهات تیمی ما استفاده کرد. وقت تلف کردن های تیم حریف مانع از گلزنی در نیمه اول شدبا تعویض هایی که داشتیم در نیمه دوم شرایط عوض شد و با دو شوت فنی به گل رسیدیم. اگر شانس با ما یار بود گل برتری را میزدیم

مرادی همچنین در مورد وضعیت خود گفت: سابقه هشت سال بازی در فولاد خوزستان را دارم و خداروشکر در سال آخر به عنوان کاپیتان نقشی در صعود فولادنوین به لیگ برتر داشتم. انگیزه زیادی برای کمک به فجر دارم. فصل قبل با وجود مصدومیت در 10مسابقه ای که به میدان رفتم نهایت تلاش خودم را برای سربلندی تیم کردم.

*وی افزود: امسال آمادگی  خوبی دارم و بعد ازمدتها در 3بازی اخیر فیکس بازی کردم. هرچند تاکنون نتایج خوبی نگرفته ایم اما سعی کرده ام بهترین عملکرد را داشته باشم و هرکمکی در توانم باشد انجام خواهم داد*.وی همچنین در مورد وضعیت تیم فجر اذعان داشت. نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشته ایم و بازیکنان جوانی داریم که نیاز به زمان دارند تا به خودباوری برسند.

مرادی ادامه داد: در چهار بازی گذشته از لحاظ فنی و موقعیت نسبت به حریف سرتر بودیم و میتوانستیم پیروز باشیم. با بازگشت بازیکنان باتجربه و مصدوم در بازیهای آینده عملکرد بهتری خواهیم داشت. کادر فنی خوب و با شخصیتی داریم که با تمام وجود تلاش میکنند.

وی افزود: هفته آینده بازی بسیار سختی با اکسین البرز داریم اما ما هم تیم بزرگ فجر سپاسی هستیم و تمام تلاش خود رو برای پیروزی میکنیم.

مرادی در پایان صحبت هاش گفت: تشکر میکنم از هوادارن که در سرما و گرما تیم خود رو تنها نمیگذارند و دلخوشی ما همین مردم است و امیدوارم در آینده جواب محبت هوادارن را بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neqak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری فرد:هواپیما و داور چهارم سه امتیاز را از ما گرفت
اختصاصی/