تاریخ انتشار: 1395/04/20 09:18
کد خبر: 274783

یک میلیون یورو برای آزادی شهباززاده

به دنبال نامه آلانیای اسپور ترکیه برای جذب شهباززاده، باشگاه استقلال طی نامه ای مبلغ رضایت نامه این بازیکن را اعلام کرد
یک میلیون یورو برای آزادی شهباززاده

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، در حالی که از غیبت سجاد شهباززاده در تمرینات استقلال چند هفته ای می گذرد، همچنان تکلیف این بازیکن با باشگاه آلانیا اسپور ترکیه مشخص نشده است. مهاجم 2 فصل اخیر استقلال به دلیل قراردادی که با آبی پوشان دارد، باید برای پیوستن به تیم ترکیه ای حتما رضایت این باشگاه را جلب کند.

بعد از درخواستی که رسما از سوی باشگاه ترکیه ای به باشگاه استقلال رسید تا رضایت نامه سجاد شهباززاده صادر شود، استقلالی ها نیز در نامه ای پاسخ باشگاه ترکیه ای را دادند. مسئولان باشگاه استقلال دراین نامه قیمت صدور رضایت نامه شهباززاده را یک میلیون یورو عنوان کردند و هنوز هم پاسخی از سوی باشگاه آلانیا اسپور دریافت نکرده اند.

بر این اساس در صورتی که باشگاه ترکیه ای حاضر شود این مبلغ سنگین که نزدیک به 4 میلیارد تومان می شود را پرداخت کند، شهباززاده را در اختیار خواهد گرفت، اگرچه بعید است در آن صورت حقوق بالایی برای مهاجم ایرانی در نظر بگیرد.

باید دید در روزهای آینده تکلیف شهباززاده و استقلال چه خواهد شد چون در صورت مخالفت باشگاه ترکیه ای با پرداخت این مبلغ احتمالا این بازیکن به استقلال بازمی گردد.


منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3karex

آخرین اخبار