تاریخ انتشار: 1396/09/27 10:08
کد خبر: 168825

رویارویی سرخپوشان تهران با برزیل ایران در جام حذفى

رقابت های جام حذفى روزهای دو شنبه و سه شنبه پیگیرى مى شود و در مهمترین بازى، پرسپولیس به مصاف تیم صنعت نفت آبادان مى رود.
رویارویی سرخپوشان تهران با برزیل ایران در جام حذفى

رقابت‌های فوتبال جام حذفی در حالی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین این دیدار‌ها تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

یک دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی امروز دوشنبه برگزار می‌شود که تیم گسترش فولاد به مصاف تیم خونه به خونه می‌رود.

پیش از این قرار بود امروز دوشنبه تیم استقلال به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر برود که به دلیل آلودگی هوا این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 

گسترش فولاد _خونه به خونه ساعت ۱۶:۲۰

تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی در رقابت‌های لیگ برتر موفق شده با ۶ برد،۲ مساوی،۷ باخت،۱۳ گل زده،۱۹ گل خورده و ۲۰ امتیاز رده هشتم قرار گیرد.

بازیکنان تبریزی در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شدند نفت مسجد سلیمان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و در نهایت در مرحله یک هشتم به مصاف اکسین البرز بروند. شاگردان کریمی در نهایت در ضربات پنالتی موفق شدند اکسین البرز را از دور مسابقات حذف کنند و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم خونه به خونه قرار بگیرند.

در طرف مقابل تیم خونه به خونه با هدایت جواد نکونام توانسته تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و برابر تیم گسترش فولاد قرار گیرد.

این تیم با هدایت نکونام موفق شده در رقابت‌های لیگ دسته یک با ۸ برد،۶ تساوی،۳ باخت،۱۷ گل زده،۱۱ گل خورده و کسب ۳۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گیرد.

بازیکنان تیم خونه به خونه در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شدند ۲ بر یک تیم راه آهن را شکست دهند و با صعود به مرحله یک هشتم نیز مقابل سیاه جامگان به برد ۳ بر ۲ برسند. شاگردان نکونام همچنین پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل شاگردان فیروز کریمی به میدان بروند.

 

پرسپولیس- صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۶:۲۰

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند.

شاگردان برانکو جمعه هفته قبل برابر بادران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی کردند و با نتیجه ۲ بر یک توانستند این تیم لیگ دسته یکی را شکست بدهند. گل اول پرسپولیس از نقطه پنالتی به ثمر رسید که به اعتقاد کارشناسان داوری، خطایی بر روی بازیکن پرسپولیس رخ نداد و داور به اشتباه یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفت.

گل سوم پرسپولیسی‌ها در این بازی هم آفساید اعلام شد تا اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد.

پرسپولیسی‌ها با پیروزی برابر بادران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند و در این مرحله باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان چند روز پیش در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که پرسپولیس توانست با نتیجه ۲ بر یک برزیل ایران را شکست بدهد.

البته بازی جام حذفی متفاوت از بازی لیگ برتر است و تیم صنعت نفت آبادان می‌داند که در صورت تکرار اشتباهاتش از گردونه این رقابت‌ها حذف می شود. این تیم برای جبران شکست هفته قبل به مصاف پرسپولیس می‌رود، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد.

برانکو در بازی برابر بادران به سید جلال حسینی و حسین ماهینی استراحت داد، اما نبود کاپیتان پرسپولیس در خط دفاع باعث شد که دروازه این تیم بعد از مدت‌ها باز شود. به نظر نمی‌رسد که برانکو بار دیگر ریسک کرده و به بازیکنان اصلی خود برابر صنعت نفت آبادان استراحت بدهد.

وحید امیری در بازی با بادران دچار مصدومیت شد و شاید به بازی با صنعت نفت آبادان نرسد.

گرشاسبی سرپرست باشگاه هم در سفر به ترکیه توافقات خوبی با مسئولان باشگاه ریز اسپور ترکیه داشته است و روز دوشنبه قرار است نتیجه سفرش را به اطلاع اصحاب رسانه برساند.

سرتن چوک مربی کروات پرسپولیس به علت عهده دار شدن مسئولیت فنی تیم‌های پایه کرواسی از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد و گفته می‌شود برادر برانکو قرار است جایگزین چوک در کادر فنی پرسپولیس شود.

 

مسیر راه یابی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به مرحله یک چهارم جام حذفی

تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد نفت تهران عبور کند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی هم با برد ۲ بر یک برابر بادران توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان عبور کرد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی توانست با نتیجه ۲ بر یک داماش گیلان را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند.

به هر حال باید دید پرسپولیس می‌تواند دوباره تیم صنعت نفت آبادان را این بار در جام حذفی شکست بدهد یا شاگردان کمالوند با پیروزی در این بازی ناکامی خود را جبران می‌کنند؟

 

استقلال خوزستان- تراکتورسازی/ ۱۴:۳۰

تیم فوتبال استقلال خوزستان روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیم تراکتورسازی است.

شاگردان ویسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی توانستند با نتیجه ۵ بر صفر برابر میعاد مغان اردبیل پیروز شوند و آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی هم توانستند از سد ملوان عبور کنند و به مرحله بعد راه یابند.

آبی پوشان اهوازی در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتند، براین اساس آن‌ها قصد دارند در جام حذفی جبران مافات کنند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

کولی بالی و علایی مدافعان استقلال خوزستان هنوز به اهواز بازنگشتند و خواستار مطالبات خود شدند. شاید این 2 بازیکن به بازی با تراکتورسازی نرسند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از سد پدیده مشهد عبور کرد و در مرحله یک هشتم نهایی هم توانست با برد برابر فجر شهید سپاسی به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابد.

این تیم بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی خود، این روز‌ها فعالیت چشمگیری در جذب بازیکن داشته است و تاکنون ۶ بازیکن را به خدمت گرفته است. مارتینز آلمیدا دروازه بان برزیلی ۲۴ ساله تیم واسکودگاما به تراکتورسازی پیوسته است، اما به نظر نمی‌رسد کارت بازی اش به دیدار با استقلال خوزستان برسد.

تراکتورسازی قصد دارد با برتری برابر آبی پوشان اهوازی به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد، اما کار سختی در اهواز پیش رو دارد.

تیم های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی تاکنون ۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۴ برد سهم تراکتورسازی،۱ برد سهم استقلال خوزستان و ۴ بازی هم مساوی شده است. تراکتور سازی ۱۴ گل زده و ۷ گل خورده است.

#منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xjb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک با اخلاق و تاثیر گذار پرسپولیس دیدار مقابل صنعت نفت را از دست