تاریخ انتشار: 1396/09/27 23:57
کد خبر: 168718

داشتن این بازیکن برای هر تیمی یک رویا است

در پی درخشش غیرقابل تصور کاوه رضایی در ترکیب شارلروا در نیم‌فصل نخست ژوپیلرلیگ که منجر به کسب بهترین عنوان تاریخ این باشگاه در این رقابت‌ها شد در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستان رسانه‌های بلژیک از تحرک گسترده باشگاه اندرلشت برای خرید این بازیکن خبر دادند.
داشتن این بازیکن برای هر تیمی یک رویا است

 سایت votebalbelgie در گزارشی از قرار گرفتن نام کاوه رضایی در صدر فهرست خریدهای زمستانی اندرلشت خبر داد و حتی در این راستا با هرمن وال هولسبک مدیر فنی این باشگاه نیز گفت‌وگویی انجام داد که این مقام تصمیم‌گیرنده در باشگاه اندرلشت گفت: «هیچ کس نمی‌تواند تاثیرگذاری بازیکنی مثل کاوه رضایی در ترکیب و نتایج فوق‌العاده شارلروا را کتمان کند. از همین رو داشتن این بازیکن برای هر تیمی یک رویا است. ما هم برای جذب او اقدام می‌کنیم اما نمی‌دانیم این انتقال انجام خواهد شد یا خیر؟!»

هولسبک اما به طرفداران اندرلشت پیغام داد خرید بازیکنی مثل کاوه رضایی که ستاره اصلی شارلروا محسوب می‌شود چندان آسان نیست، درست مثل ستاره‌های مد نظر این باشگاه اوبین و موسکرون که هر یک قیمت‌های 5 تا 7 میلیون یورویی در بازار زمستانی پیدا کرده‌اند. به نظر می‌رسد شارلروا نیز مخالف جدایی کاوه باشد چون در کورس قهرمانی قرار دارد و در صورت جدایی رضایی از نظر نتیجه متضرر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd896

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه رضایی بالاخره به خواسته اش می رسد