تاریخ انتشار: 1395/06/06 16:28
کد خبر: 265135

منصوریان را نسوزانید!

مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال روزهای خوبی را درپیش خواهد داشت
منصوریان را نسوزانید!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،امین منوچهری مهاجم بادران تهران، در خصوص تساوی تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: به نظرم در این بازی بی تجربگی کردیم. زمان زیادی نیست که تیم ما جمع شده و فکر می‌کنم باید کمی صبر کنیم تا به هماهنگی برسیم. باید این شرایط را تحمل کنیم و به این توجه کنیم که تمام تیم هایی که قهرمان می‌شوند، در تمام بازی‌هایشان برنده نیستند.

مهاجم بادران در خصوص آینده این تیم اضافه کرد: تیم خوبی داریم. اکبرآقا کارش را بلد است و ما هم باید اتحادمان را حفظ کنیم تا به او کمک کنیم. اگر پشت هم باشیم و یکدل باشیم، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

مهاجم سابق استقلال در خصوص وضعیت حال حاضر این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکنان جدید زیادی وارد استقلال شده‌اند، این تیم احتیاج به زمان دارد تا به هماهنگی و نتیجه گیری برسد. استقلال مربی دارد که همه اورا دوست دارند. خود مردم او را انتخاب کردند و به او علاقه دارند. پس باید پای او بایستند و اورا نسوزانند. شنیده‌ام که می‌گویند منصوریان تا دربی فرصت دارد اما به عقیده من حداقل یکسال باید به او اعتماد کرد و فرصت داد. مطمئنم استقلال روزهای خوبی را درپیش خواهد داشت به شرط آنکه هواداران صبوری کنند و در همه حال حامی تیمشان باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kawxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین خبر از بمب جدید استقلال