تاریخ انتشار: 1395/06/06 16:39
کد خبر: 265128

اخراج دو بازیکن سابق پرسپولیس از سیاه جامگان!

مدیرعامل مشهدی ها می گوید رضا نورمحمدی و روح الله سیف اللهی دو بازیکن این تیم به دلیل غیبت در تمرینات دیگر در این تیم حضور نخواهند داشت

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی عباسی در رابطه با اوضاع تیم سیاه جامگان و حرف و حدیث های موجود در این تیم مبنی بر اخراج چند بازیکن از این تیم گفت: متاسفانه از این به بعد نمی توانیم در خدمت سه بازیکن تیم مان باشیم، عباس کاظمیان، روح الله سیف اللهی و رضا نورمحمدی سه بازیکن تیم مان بودند که به دلایل مختلف نمی توانیم در خدمت شان باشیم.

 

وی در این باره ادامه داد: البته بحث کاظمیان فنی بود، او اشتباهاتی داشت که نباید اتفاق می افتاد و آقای کاظمی هم عنوان کردند دیگر به این بازیکن نیاز ندارند، او هم بازیکن بسیار و منطقی بود و پس از توافق با تیم از مشهد جدا شد. اما بحث مربوط به نورمحمدی و سیف اللهی فنی نبود. متاسفانه علیرغم تجربه ای که این دو بازیکن داشتند و ما تصور می کردیم حرفه ای تر عمل کنند این دو بازیکن سر تمرینات حضور پیدا نکردند.

 

مدیرعامل سیاه جامگان ادامه داد: متاسفانه نورمحمدی به ما پیغام داد که دیگر نمی تواند بر سر تمرینات حضور پیدا کند و این اصلا حرفه ای نبود، حتی اگر او نمی خواست در تیم حضور داشته باشد باید به تمرینات می آمد و حضور مسئله خود را عنوان می کرد. به هرصورت ادامه همکاری با این ایشان و سیف اللهی سخت شده و بعد از جلسه کمیته انضباطی باشگاه به طور رسمی موضع خود را بیان می کنیم، حتی اگر باشگاه هم رضایت به ماندن این دوستان بدهد بعید می دانم آقای کاظمی راضی به ادامه همکاری شوند.

عباسی در رابطه با سفر سیف اللهی به خارج از کشور هم گفت: متاسفانه من این موضوع را زبان دوستان شنیدم و نمی دانم صحت دارد یا خیر، اما جالب است که بازیکنی که با ما قرارداد دارد خودسر به مسافرت می رود و در تمرینات حضور پیدا نمی کند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه ما تصور نمی کردیم شرایط مان با این بازیکنان به این ترتیب پیش برود اما حالا که اتفاق افتاده اصلا نگرانی نداریم، ما در دفاع هیچ مشکلی نداریم و با توجه به عملکردمان در خط حمله نیاز به بازیکن داریم که به زودی یکی دو مهره خوب خارجی را جذب تیم می کنیم. تیم ما به خوبی بسته شده و به غیر از یکی دو نقطه ضعف کوچک مشکل دیگری نداریم.

 

او درباره مشکلات مالی این تیم و اعتراض بازیکنان به این مسئله گفت: اولا باید بگویم در تیمی که فرهاد کاظمی سرمربی آن است اتفاقات اینچنینی هیچوقت نمی افتد، ایشان و باشگاه اصولی دارند که روی آن پایبند هستند و مهمترین دلیل همین ماندگاری ما در لیگ برتر نیز همین بود، ثانیا کدام باشگاه را در لیگ برتر می شناسید که مشکل مالی نداشته باشد؟ به غیر از یکی دو باشگاه دولتی خاص، بقیه باشگاه ها مشکل مالی دارند.

 

مدیرعامل مشهدی ها در رابطه با جذب هادی عقیلی گفت: البته ما تاکنون با این بازیکن مذاکره ای نداشتیم، من با عقیلی آشنایی ندارم آقای کاظمی کاملا او را تایید کرده است، باید ببینیم اوضاع به چه ترتیب پیش می رود در صورت اعلام نیاز سرمربی تیم برای حضور در مشهد با این بازیکن باتجربه وارد مذاکره می شویم.

 

عباسی در پایان گفت: همیشه در تیم ما اصول حرف اول را می زند، پیش از این و در دسته اول نیز بازیکنان بزرگی را به خاطر زیرپا نگذاشتن اصول مان کنار گذاشتیم، فصل پیش نیز بازیکنان خارجی خوبی گرفتیم اما به چون نمی خواستیم به خواسته ای تن دربدهیم و به قولی به بازیکنی باج بدهیم (حتی اگر تاثیرگذار باشد) آنها را کنار گذاشتیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l7bw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یک تیم کامل از پرسپولیس در دربی مشهد!!/ 11 بازیکن پرسپولیس در دربی مشهد