تاریخ انتشار: 1395/06/06 18:15
کد خبر: 265100

کونته: خرید یک بازیکن بزرگ دور از انتظار نیست

سرمربی ایتالیایی تیم چلسی نوید خرید یک بازیکن با کیفیت را می دهد؟
کونته: خرید یک بازیکن بزرگ دور از انتظار نیست

آنتونیو کونته در فصل جدید لیگ جزیره، برای تقویت دفاع تیم خود به در بسته خورده است. پیشنهاد آبی ها برای بازیکنانی چون، کولیبالی و رومانیولی رد شده است و وضعیت مدافعین حال حاضر چلسی، چندان تعریفی ندارد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، هواداران آبی های غرب لندن، بسیار مضطرب هستند، چراکه فصل گذشته تیم چلسی از دفاع متزلزل خود لطمه های جبران نشدنی خورده است و این هواداران نگران هستند و انتظار دارند آنتونیو کونته با جذب مهره ارزشمند مانع تکرار تلخی های فصل گذشته برای این تیم شود. کونته در این مورد اظهار کرد:

«وضعیت بازار نقل و انتقالات بسیار غیر عادی است. زمانی که شما می خواهید بازیکنی خریداری کنید باشگاه ها مایل به فروش نیستند. چیزی در حال تغییر است، نه فقط برای چلسی بلکه برای سایر تیم ها. تیم های متوسط سعی دارند بازیکن خود را نگه دارند و به فروش نرسانند. این خبر خوبی برای لیگ انگلستان خواهد بود چراکه با این شرایط رقابت، سخت تر خواهد شد. اینکه هزینه نمی کنیم کاملا اشتباه است، من ترجیح می دهم برای بازیکن با کیفیت، هزینه هنگفتی بپردازم نه برای بازیکن متوسط. این مسئله بسیار مهمی است. ما در درجه اول، باید با تمرین و کار مشکل خود را حل کنیم. فکر نمی کنم عدم حضور در مسابقات لیگ قهرمانان تاثیری بر پیوستن بازیکنان به این تیم داشته باشد. ما با منطق به دنبال بازیکن خواهیم رفت و پیوستن یک بازیکن بزرگ دور از انتظار نخواهد بود.»

کونته در مورد خستگی ناشی از تمرینات پر فشار افزود:«به مدت سه ماه در این باشگاه مشغول کار و تمرین هستیم. 45 روز است که خود را وقف باشگاه کرده ام و می خواهم برای سه الی چهار  روز به همراه خانواده ام به ایتالیا سفر کنم و استراحتی داشته باشم.»

او همچنین در مورد زلزله کشور خود گفت:«کلماتی برای توصیف این فاجعه وجود ندارد. قلب من با همه مردم ایتالیا خواهد بود.»

او افزود: «کارکنان ایتالیایی تیم چلسی امروز، با بازوبند مشکی به قربانیان این حادثه ادای احترام خواهند کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45edzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته:در نقل و انتقلات ناکام بوده ایم
برخی چیزها در حال عوض شدن هستند