تاریخ انتشار: 1395/06/06 19:19
کد خبر: 265083

سیدجلال حسینی: شرایط برای دیدار قطر سخت است و بازی دشواری داریم

سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران گفت: با اینکه به آمادگی رسیدیم، ولی امیدواریم در کمترین زمان ممکن به هماهنگی هم برسیم و به پیروزی مقابل قطر در بازی اول دست پیدا کنیم
سیدجلال حسینی: شرایط برای دیدار قطر سخت است و بازی دشواری داریم

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،سیدجلال حسینی عصر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران حاضر در محل تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شرایط‌مان خیلی خوب است. خدا را شکر بعد از اردوی ایتالیا که اردوی بسیار خوبی بود، شرایط خوبی پیدا کردیم. آن اردو از نظر تمرین و امکانات در سطح بالایی بود.

وی افزود: بعد از اردوی ایتالیا به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم. به‌زودی بازیکنان لژیونر نیز اضافه می‌شوند. با این حال معتقدم شرایط سخت است و بازی دشواری داریم. با اینکه به آمادگی رسیدیم، ولی امیدواریم در کمترین زمان ممکن به هماهنگی هم برسیم و به پیروزی مقابل قطر در بازی اول دست پیدا کنیم.

حسینی ادامه داد: قطر تیم بسیار خوبی است و هر سال تغییرات زیادی را در ترکیب و لیست بازیکنانش دارد. امسال هم بازیکنان برزیلی آنها اضافه شده‌اند و خطرناک‌تر به‌نظر می‌رسند. آنها هر روز پیشرفت دارند، زیرا هزینه می‌کنند. به‌هر حال بازی شرایط حساس و سختی برای ما دارد. دیگر این قطر، قطر گذشته نیست و بازیکنان خارجی که به آنها اضافه شده‌اند، فوتبال کشور قطر را متحول کرده‌اند. به‌همین خاطر است که می‌گویم روز پنجشنبه، روز سختی خواهیم داشت.

وی در خصوص شرایط اردو نیز اظهار داشت: تیم ملی جوان و باانگیزه است. حضور تماشاگران تنها عاملی است که می‌تواند به ما کمک کند. ما نیاز به حضور آنها داریم و با وجودشان انگیزه می‌گیریم. اگر حمایت‌ها افزایش یابد، حتماً روزبه‌روز انگیزه‌ها هم بیشتر می‌شود. امیدوارم هواداران بیایند و انگیزه بازیکنان جوان را افزایش دهند. ما باید در کنار هم و با هم کار را پیش ببریم.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: قطر، بحرین و عربستان پرچم‌های‌شان را در کنار هم می‌گذارند و با هم هماهنگ هستند تا ایران را شکست دهند، اما ما چون هوادار داریم، نیازی به این مسائل نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kawmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست نهایی نفرات تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد