تاریخ انتشار: 1395/06/06 20:00
کد خبر: 265072

پرسپولیسی‌ها در محل تمرین غذا می‌خورند و می‌خوابند!

پرسپولیس تهران هم‌اکنون با ۱۰ امتیاز از ۴ بازی صدرنشین لیگ شانزدهم است. برانکو هم این موضوع را می‌داند و بهتر از آن ارزش صدرنشینی را!
پرسپولیسی‌ها در محل تمرین غذا می‌خورند و می‌خوابند!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، مرد کروات همواره قبل از شروع تمرینات صحبت می‌کند و روی یک موضوع در سخنرانی‌های کوتاه خود اصرار می‌ورزد؛ «هواداران پرسپولیس از ما توقع زیادی دارند. این توقعات شاید بیش از اندازه باشد اما به حق است. شفاف و واضح می‌گویم وظیفه ما حرکت در جهت خواسته هواداران است و...»

 

اما مرد کروات فقط در شعار به خواست طرفداران توجه نمی‌کند. او در عمل هم به دنبال ساختن یک پرسپولیس جدید و حرفه‌ای برای موفقیت در سه جام پیش ‌روی تیمش است.


شاید ندانید اما برانکو تدابیر و برنامه‌های خاصی هم برای شاگردان خود در نظر گرفته که شنیدن آن می‌تواند جالب باشد. بازیکنان پرسپولیس موظفند هر روز به موقع و سر وقت در تمرینات حاضر شوند و در روزهایی که تمرین دو نوبت است حق رفتن به منزل را پس از اتمام نوبت صبح ندارند!


به دستور برانکو، بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین نوبت صبح در همان ورزشگاه شهید کاظمی ناهار خود را صرف می‌کنند. این غذا از رستورانی در شهرری تهیه می‌شود و تحت نظارت کامل مرد کروات سفارش‌ها را به ورزشگاه شهید کاظمی می‌رساند. برانکو بارها تأکید کرده که می‌خواهد به طور دقیق روی خورد و خوراک بچه‌هایش نظارت کند. شاید بپرسید؛ پرسپولیسی‌ها چگونه در ورزشگاه شهید کاظمی استراحت می‌کنند؟ جواب ساده است. این ورزشگاه نوساز با وجود یک‌سری کمبودها دارای امکانات ویژه‌ای شامل سه خوابگاه مجزاست.

 

در هر یک از این خوابگاه‌ها حدود ۲۰ تخت تک‌نفره وجود دارد که سرخپوشان می‌توانند به راحتی روی آن بخوابند و استراحت کنند. البته برخی از بازیکنان عادت دارند روی زمین بخوابند و برانکو هم مخالفتی ندارد. بازیکنان پرسپولیس در این سه خوابگاه مجزا تقسیم شده و پس از اتمام تمرین نوبت صبح و دوش گرفتن، در محیطی آرام استراحت می‌کنند. به نظر می‌رسد همین تفکر حرفه‌ای به پرسپولیس لیگ شانزدهم کمک شایانی کند. برانکو پس از سال‌ها حضور در فوتبال ایران به خوبی روحیات بازیکنان ما را شناخته و تصمیم درستی گرفته که اجرای آن می‌تواند هواداران پرسپولیس را به آینده این تیم ولو در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45edd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدا منصوریان را دوست دارد