تاریخ انتشار: 1395/06/06 20:18
اختصاصی/
کد خبر: 265067

حسین شنانی: با اطمینان می گویم که داور پنالتی واضح روی من را اعلام نکرد و شایدم ندید!

بازیکن ملوان بندرانزلی معتقد است که یک پنالتی دیگر نیز باید برای ملوان اعلام می شد.
حسین شنانی: با اطمینان می گویم که داور پنالتی واضح روی من را اعلام نکرد و شایدم ندید!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حسین شنانی گلزن دربی گیلان در گفتگویی درباره دیدار دیروز گفت: ما از دقایق اولیه بازی با عزم و اراده خاصی وارد زمین شدیم و در ثانیه های اولیه صاحب یک ضربه پنالتی شدیم که گل نشد ولی تا پایان نیمه اول سوار بر بازی بودیم و یکی پس از دیگری موقعیت هایمان از دست رفت، در نیمه دوم هم تیم برتر بازی بودیم تا پنالتی دوم را کسب کردیم که آن هم گل نشد، در آن صحنه گل هم پس از ارسال در موقعیت خوبی بودم و توانستم با کمک خداوند گل بزنم.

شنانی درباره گلی که به ثمر رساند گفت: خیلی خوشحالم که چنین گل حساسی به ثمر رساندم و این گل را درابتدا به پدر ومادرم که خیلی برایم زحمت کشیدند و هواداران خوب ملوان تقدیم میکنم. این اولین گلم برای ملوان بود و امیدوارم که ادامه داشته باشد.

وی در ادامه درباره صحنه مشکوکی که چند دقیقه قبل از به ثمر رسیدن گل اتفاق افتاد افزود: درآن صحنه من از مدافعان سپیدرود جلوتر بودم و شک نکنید که پنالتی بود ولی چون داور دو پنالتی به نفع ما گرفته بود دیگر نمیتوانست سومی را اعلام کند با اطمینان می گویم که داور پنالتی واضح روی من را اعلام نکرد و شایدم ندید!

شنانی در پایان درباره جو ورزشگاه بندرانزلی و هواداران ملوان گفت: جو ورزشگاه خیلی خوب بود هواداران ثابت کردند که چقدر این تیم را دوست دارند و من دیدم که به استقبال هواداران سپیدرود رفتند و صحنه های زیبایی را شاهد بودیم ولی وقتی تیم حریف دست به حاشیه زد کمی جو ورزشگاه بهم ریخت، از اینجا از هوادارانمان تشکر می کنم که تا اخرین دقایق بازی ما را تشویق کردند ما تیم جوانی داریم و این جوانان نیاز مبرم به حمایت هواداران دارند شک نکنید از این تیم در آینده بازیهای بهتری خواهید دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vplln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد آبشک: مردم رشت و انزلی هیچ مشکلی با هم ندارند/ دربی جذابی خواهیم دید شک نکنید