تاریخ انتشار: 1395/06/06 20:33
:تغییر نام سیاه‌جامگان را تکذیب می کنم؛
کد خبر: 265063

عباسی: با حسین هدایتی جلسه‌ای نداشته‌ام

مدیرعامل سیاه‌جامگان گفت: برخی تلاش می‌کنند تا در روند کار ما اخلال به وجود بیاورند.
عباسی: با حسین هدایتی جلسه‌ای نداشته‌ام

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ساعاتی پیش شایعه شد که تیم سیاه‌جامگان کار خود در مسابقات لیگ برتر را با نام پرسپولیس خراسان ادامه خواهد داد.

 

 محمدرضا عباسی، گفت: بنده اطلاع ندارم این نام از کجا مطرح شده و چرا اصلا چنین اسمی برای تیم ما درنظر گرفته شده است. تغییرنام سیاه جامگان در دستور کار ما هست اما نه به این شکل. قصد داریم با برپایی نظرسنجی از فوتبالدوستان شهر و استانمان، نامی مناسب را برای باشگاه و تیم انتخاب کنیم. چندین گزینه را درنظر داریم امام هنوز تصمیم نهایی را در مورد انتخاب نام نگرفته‌اییم.

 

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس خراسان در بین گزینه‌های مدنظر این باشگاه وجود دارد گفت: خیر. ما چنین اسمی را انتخاب نکرده‌اییم. گزینه های موردنظرمان در حال بررسی است و به زودی آن‌ها را برای انجام نظر سنجی اعلام خواهیم کرد.

 

مدیرعامل سیاه جامگان درخصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است سیاه‌جامگان به استیل‌آذین مشهد تغییر نام دهد، اظهارداشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. حتی شایعه شده که بنده با آقای هدایتی جلسه‌ای را برگزار کردم اما باید بگویم که اصلا ایشان را از نزدیک ملاقات نکرده‌ام چه برسد به اینکه بخواهم با ایشان جلسه داشته باشم.

 

وی در پایان افزود: ما یک باشگاه خصوصی هستیم و تمام تلاشمان این است که به رشد و گسترش فوتبال در استان خراسان رضوی کمک کنیم اما متاسفانه برخی‌ تلاش می‌کنند با حاشیه سازی، درکارمان اخلال به وجود بیاورند. به این مسائل توجهی نداریم و تمام تمرکزمان به موفقیت و نتیجه گیری تیم معطوف است.

منبع: برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og55l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش عابر بانک پرسپولیس در حضور آدیداس  در تیم ملی