تاریخ انتشار: 1395/06/07 07:55
کد خبر: 265001

پیروزی منچستریونایتد در ثانیه های پایانی

تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری که زیر بارش شدید باران برگزار شد با گل دقیقه 92 «مارکوس راشفورد» مقابل هال سیتی به برتری یک بر صفر دست یافت
پیروزی منچستریونایتد در ثانیه های پایانی

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،یم فوتبال هال سیتی شنبه شب در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های انگلیس میزبان منچستریونایتد بود که این دیدار مهیج و تماشایی با برتری یک بر صفر منچستریونایتد به اتمام رسید.

منچستریونایتد با هدایت «خوزه مورینیو» برای رسیدن به گل در این دیدار با حرکات «راشفورد»، «ابراهیموویچ»، «وین رونی» و «پل پوگبا» بارها در موقعیت ایده آل گلزنی قرار گرفت که بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش «یاکو پوویچ» دروازه بان هال سیتی تا ثانیه های پایانی، مانع از گلزنی شیاطین سرخ شد.

با این وجود در دقیقه 92، پاس وین رونی در دهانه دروازه میزبان به راشفورد رسید و این مهاجم 19 ساله به راحتی گل برتری و ارزشمند تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه، منچستریونایتد 9 امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند. هم اکنون چلسی با امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدرجدول رده بندی قرار دارد.

هال سیتی نیز با قبول شکست خانگی شنبه شب، 6 امتیازی ماند.

در سایر دیدارهای مهم عصر امروز، تیم های لسترسیتی، آرسنال، چلسی و اورتون مقابل حریفان به برتری دست یافتند و دیدار تاتنهام با لیورپول به تساوی یک بر یک انجامید.

در دیدارهای باقی مانده هفته سوم لیگ برتر انگلیس، عصر فردا (یکشنبه) وست برومویچ با میدلزبورو و منچسترسیتی با وستهام رو به رو می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36goe7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وقتی مورینیو به شیوه خود بارسلونا و بایرن مونیخ را به سخره می گیرد!