تاریخ انتشار: 1395/06/07 14:05
اختصاصی/
کد خبر: 264935

پیش بازی سپهر نقش جهان-شهرداری اراک/ جدا سقوط و صعود کنندگان در هفته ی اول لیگ دو

تیم فوتبال شهرداری اراک در اولین هفته از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور روز سه شنبه ۹ شهریور ماه و از ساعت ۱۷:۱۵ در اصفهان میهمان سپهر نقش جهان می باشد.
پیش بازی سپهر نقش جهان-شهرداری اراک/ جدا سقوط و صعود کنندگان در هفته ی اول لیگ دو

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، شهرداری اراک پس از حضور منسجم و قدرتمند در لیگ دسته سوم کشور با هدایت مربی بومی خود حسین عبدی موفق به کسب مجوز حضور در لیگ دسته دوم شد و در فصل جدید نیز همراه مربی جوان و آینده دار سال گذشته خود در اندیشه حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم می باشد.

تیم شهرداری اراک باید در اولین دیدار از مسابقات لیگ دسته دوم مقابل سپهر نقش جهانی قرار بگیرد که امتیاز تیم  گیتی پسند اصفهان را در این فصل خریده است.

تیم گیتی پسند اصفهان فصل گذشته را در لیگ دسته اول حضور داشته ،اما با کسب نتایج  ضعیف و کسب رتبه هجدهم جدول رده بندی به لیگ دسته دوم سقوط کرده است.مدیران این باشگاه پس از سقوط به لیگ پایین ترتصمیم به فروش امتیاز خود داشتند و در پایان این امتیاز به تیم سپهر نقش جهان فروخته شد و این تیم با هدایت عباس سیمکانی فصل ۹۵-۹۶ را در لیگ دسته دوم حضور خواهد داشت.

حال باید منتظر سوت آغاز لیگ دسته دوم بوده تا ببینیم کدام تیم ها شرایط بهتر و ایده آلی را برای خود به وجود آورده اند و عزم خود را برای صعود به لیگ دسته اول جزم کرده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaqpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست نهایی تیم سپهر نقش جهان اعلام شد
اختصاصی/