تاریخ انتشار: 1395/06/07 16:07
کد خبر: 264907

انتقاد قلعه نویی / اتحاد ملی فراموش شده است

تیم ملی به روزهای حساس خود نزدیک شده است و حساسیت این موضوع می طلبد که همه در راستای موفقیت تیم ملی همراه باشند.
انتقاد قلعه نویی / اتحاد ملی فراموش شده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، با نزدیک شدن به بازی بسیار حساس تیم ملی مقابل قطر  پیش‌بینی می‌شود که همه مخالفان و موافقان تیم‌ملی یکدل شده و تنها هدفشان در روزهای آتی موفقیت تیم ملی باشد. اگرچه اختلاف سلیقه میان مربیان باشگاهی و سرمربی تیم ملی امری اجتناب‌ناپذیر است که در همه جای دنیا وجود دارد و در ایران هم همیشه شاهد بالاترین حد آن بوده‌ایم اما با شروع بازی‌های حساسی مثل مقدماتی جام‌جهانی همه چیز شکل و شمایل دیگری پیدا می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد مربیان داخلی خیلی زمان برایشان اهمیتی ندارد و از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا مشکلاتشان را با سرمربی تیم ملی تسویه کنند.

 

یکی از این مخالفان امیرقلعه‌نویی است. او چند هفته گذشته برخلاف همیشه مصاحبه‌ای غیرانتقادی از تیم ملی انجام داده بود و گفته بود رفتن به جام‌جهانی ارزش دارد که با تیم ملی و مشکلاتی که برای تیم‌ها به وجود می‌آید کنار بیاییم. این مصاحبه امیدبخش بود که قرار است مخالفان تیم‌ملی حداقل برای مدتی کوتاه اختلافات را کنار بگذارند. اما چند روز مانده به بازی قطر باز هم قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های ورزشی از تعطیلات بلندمدت لیگ برای بازی‌های ملی انتقاد کرده و با مقایسه کردن سایر تیم‌ها با ایران از علکرد کی‌روش در این مورد انتقاد کرده بود.

 

مصاحبه‌ای که مطمئنا در صورت نتیجه نگرفتن تیم ملی ایران مقابل قطر باید شاهد شدیدترشدن و بیشترشدن تعداد آن‌ها باشیم. در هر صورت و با هر نتیجه‌ای نباید منتظر وفاق ملی برای صعود تیم ملی به جام‌جهانی باشیم. در میان مربیان ایرانی خبری از وفاق ملی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqjkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان پرسپولیس به دنبال  پیراهن شماره یک تیم ملی +عکس