تاریخ انتشار: 1395/06/07 16:10
کد خبر: 264905

در استقلال خوزستان نباید با ما اینطور رفتار شود

طیبی: فکر نمی‌کردم از تیم ملی خط بخورم/ چیزهای زیادی از کی‌روش یاد گرفتم
در استقلال خوزستان نباید با ما اینطور رفتار شود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، محمد طیبیدر مورد خط خوردنش از تیم ملی گفت: فکر نمی‌کردم خط بخورم، اما اعتراضی ندارم. طبیعی است که ناراحت باشم، اما ناامید نمی‌شوم. از کی‌روش هم به هیچ عنوان ناراحت نیستم، چون در این مدت چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و دوست دارم دوباره با این مربی کار کنم. بودن یا نبودن من مهم نیست و امیدوارم تیم ملی بهترین نتایج را بگیرد.

وی همچنین راجع به مشکلات مالی استقلال خوزستان اظهار داشت: من مدتی کنار تیم نبودم و به‌دلیل کمر درد، اجازه گرفتم که استراحت کنم. با این حال می‌دانم مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود. بازیکنان استقلال خوزستان چیزی از فوتبال به‌دست نیاورده‌اند. اکثر ما بازیکنان لیگ یکی بودیم که فصل گذشته هم پول زیادی نگرفتیم و با این شرایط استقلال خوزستان را قهرمان کردیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه تأکید کرد: امیدوارم مسئولان استان خوزستان بیشتر به فکر این تیم باشند. در استقلال خوزستان نباید با ما این‌طور رفتار شود. من قبل از شروع لیگ از هشت تیم پیشنهاد خوب داشتم، اما به‌خاطر هواداران و مردم استان در این تیم ماندم. امیدوارم که مسئولان باشگاه استقلال خوزستان هر چه زودتر مشکلات ما را برطرف کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2andek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ما را مدعی قهرمانی لیگ بدانید