تاریخ انتشار: 1395/06/07 16:44
کد خبر: 264889

کیا جورابچیان / نامی که این روزها زیاد می شنویم

همه این روزها این اسم را زیاد شنیدیم، کسی که در ضمینه ترانسفر مارکت فعالیت می کند و به تازگی پسر مانچینی او را دست های پشت پرده اینتر دانسته!
کیا جورابچیان / نامی که  این روزها زیاد می شنویم

به گزارش فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، کیا (کیاوش) جورابچیان سال 1971 در تهران متولد شده. او در ۶سالگی به همراه پدرش که کارگزار مرسدس بنز در تهران بود برای ادامه زندگی به آمریکا رفت.

جورابچیان تحصیلاتش را در رشته شیمی را در کالج کویین مری دانشگاه لندن نیمه کاره رها کرد و وارد تجارت شد، او توانسته است یک شرکت نفتی در آمریکا تاسیس کند.

کیا جورابچیان در بدو ورود به دنیای بیزینس با ۲ میلیاردر سرشناس نفتی روسی آشنا می‌شود که یکی از یکی مشهورترند؛ بوریس برژوفسکی و رومن آبراموویچ!

به هرحال جورابچیان از این راه در آمریکا خیلی زود ثروت زیادی به جیب میزند.

کیا خیلی زود با حمایت دوستانش شرکتی با نام مخفف MSI در انگلستان تاسیس کرد که کارش سرمایه گذاری در زمینه ورزش مخصوصا فعالیت در ضمینه نقل و انتقالاتِ فوتبال بود. این شرکت خیلی زود توانست با خرید باشگاه کورینتیاس برزیل به شهرت جهانی برسد. کورینتیاس با مالک جدیدش به افتخارات زیادی رسید.

این شرکت قصد گسترش فعالیت خودش را داشت برای همین باشگاه وستهم را در لیگ جزیره هدف قرار داد و در این ضمینه نیز موفق بود.

کیا جورابچیان همچنین ایجنت کارلوس توز و ژائو ماریو است، و در انتقال گابیگل به اینتر نقش مثبتی را ایفا کرده است.

حالا این بیزینس من ایرانی رابطه بسیار خوبی با شرکت سانینگ و شخص اریک توهیر مالک اینتر دارد و مطمئنا این همکاری مقطعی نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qke8a

آخرین اخبار