تاریخ انتشار: 1395/06/07 19:14
کد خبر: 264868

پیروزی خفیف استقلال مقابل راه آهن یزدان

تیم استقلال در بازی تدارکاتی مقابل راه آهن به پیروزی دو بر یک رسید.
پیروزی خفیف استقلال مقابل راه آهن یزدان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، علیرضا منصوریان در ادامه بازی های تدارکاتی خود، از ساعت 17/45 امروز مقابل تیم راه آهن یزدان قرار گرفتند که این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان منصوریان برابر شاگردان پاشازاده به اتمام رسید. 

در این بازی ابتدا جابر انصاری برای استقلال گل زنی کرد. این گل که در نیمه اول به ثمر رسیده بود را مهران جمشیدی مهاجم تیم راه آهن در نیمه دوم پاسخ داد، اما یک دقیقه بعد از آن علی قربانی از روی نقطه پنالتی دروازه راه آهن یزدان را برای بار دوم باز کرد تا این دیدار در نهایت با برتری خفیف استقلال مقابل تیم دسته اولی راه آهن به پایان برسد.

دقایق حساس بازی به شرح زیر است.

دقیقه 7) پاس قطری خسرو حیدری برای آرش افشین را مدافع راه آهن در دقیقه پنجم راهی کرنر کرد.

دقیقه 12) کار ترکیبی حیدری و افشین در دقیقه ۱۲ منجر به یک پاس خوب برای انصاری شد اما شوت محکم این بازیکن با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 13) جابر انصاری در دقیقه ۱۳ با جا گذاشتن سه بازیکن اقدام به شوتزنی به سمت دروازه راه آهن کرد اما توپ او باز هم راهی اوت شد.

دقیقه 17)  جابر انصاری در دقیقه ۱۷ فرصت گلزنی مناسبی را از دست داد. شوت اولیه او را دروازه بان راه آهن و سپس شوت دوم او را موافع راه آهن دفع کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه 29)  با نظر کادرفنی دو تیم در دقیقه ۲۹ دقایقی بازیکنان به نوشیدن آب و استراحت مشغول شدند. بعد از تقریبا دو دقیقه و با سوت داور بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه 31) جابر انصاری در دقیقه ۳۱ این دیدار با یک فرار با دروازه بان راه آهن تک به تک شد و بعد از دریبل این دروازه بان شوتش را به سمت دروازه راه آهن زد ولی مدافع راه آهن با یک تکل توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 36 گل اول برای استقلال) جابر انصاری در دقیقه ۳۶ روی پاس در عمق خسرو حیدری در موقعیت تک به تک با دروازه بان راه آهن قرار گرفت و بعد از جا گذاشتن کاظمی توپ را وارد دروازه راه آهن کرد.

دقیقه 61) فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک با کاظمی قرار گرفت اما مدافع تیم راه آهن با یک تکل توپ را از جلوی پای هافبک استقلال دور کرد.

دقیقه 63) استقلالی ها بعد از یک کار ترکیبی توپ را به جابر انصاری رساندند و او با یک پاس رو به بیرون فرشید اسماعیلی را صاحب موقعیت کرد. شوت دیدنی اسماعیلی را مدافع راه آهن در دهانه دروازه این تیم با سر به کرنر فرستاد.

دقیقه 74)  اعلام یک ضربه ایستگاهی برای راه آهن پشت محوطه جریمه استقلال. این ضربه را زنیدپور به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی با جاگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه 76) ارسال یک ضربه ایستگاهی از سوی نورافکن برای فرشید اسماعیلی با ضربه سر این بازیکن همراه شد اما توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه راه آهن راهی اوت شد.

دقیقه 79) یک ارسال از جناح راست تیم راه آهن روی سر مهران جمشیدی فرود آمد که این بازیکن موفق به باز کردن دروازه استقلال شد.

دقیقه 81) اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال این فرصت را به علی قربانی داد تا دومین گل و گل پیروزی بخش استقلال را در این بازی به ثمر برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqkvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری یک نیمه ای استقلال مقابل راه آهن