تاریخ انتشار: 1395/06/08 00:56
کد خبر: 264799

عبور از منصوریان با گرین کارت مجیدی/ چه کسی این سناریو را نوشته است؟

فرهاد مجیدی و علی منصوریان در نزد هواداران استقلال از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردار هستند که سناریو نویسان می خواهند از این موضوع سوء استفاده کنند
عبور از منصوریان با گرین کارت مجیدی/ چه کسی این سناریو را نوشته است؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی رضا منصوریان علی رغم نتایج ضعیفی که در چهار هفته اول لیگ شانزدهم به دست آورده است، باز هم مورد حمایت هواداران می باشد و هنوز کسی واکنش منفی نسبت به این نتایج نداشته است.

منصوریان با این اتفاق نشان داده  که در بین هواداران دو آتشه استقلال دارای پایگاهی خاص و قابل قبول می باشد و آنها علیمنصور را خیلی دوست داشته و این را در عمل نشان داده اند و اگر غیر از این بود امکان نداشت تا این اندازه صبر پیشه کنند.

RFttsiJeFvtk

این اتفاق شاید به مذاق برخی افراد که نزدیک به استقلال هستند خوش نیامده است چون آنها وقتی می توانند نسبت به  برکناری منصوریان ورود کنند که صدای اعتراض هواداران را شنیده باشند و تا وقتی هواداران اعتراضی ندارند، سخت می شود تصمیمی بر حذف مربی مورد علاقه آنها گرفت، چون ممکن است با واکنش منفی هواداران  روبرو شده و قبل از منصوریان خود از درب باشگاه خارج شوند.

 

بر همین اساس تنها راه چاره قرار دادن نامی است که در بین هواداران از یک پایگاه بسیار قوی برخوردار بوده و هواداران او را هم دوست داشته باشند و حتی فراتر از آن کسی باشد که هواداران خیلی دوست دارند او را روی نیمکت مربیگری استقلال ببینند.

 

با این توضیح در این شرایط تنها کسی دارای این فاکتور است، فرهاد مجیدی می باشد. کسی که سکوهای استادیوم آزادی را تسخیر کرده بود و استقلالی ها با او خاطرات خوش بسیاری دارند.

 

نام بردن فرهاد مجیدی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم شاید بتواند هواداران را به دو دسته تقسیم کند و این خواسته کسانی می باشد که به دنبال این اتفاق هستند که در صورت نتیجه نگرفتن در دربی فضا را برای عبور از منصوریان فراهم کرده باشند.

 

این سناریو را هر کسی نوشته، کارش را خوب بلد بوده است ولی باید بداند هواداران قبل از منصوریان و مجیدی، استقلال را دوست دارند و این سناریو اگرچه خیلی دقیق نوشته شده است اما نمی تواند تاثیر گذار باشد و بهتر است که از محبوبیت مجیدی در این مقطع زمانی مایه نگذارند.

 

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kl9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان عصاره استقلال است او را حمایت کنید