تاریخ انتشار: 1395/06/08 15:31
کد خبر: 264687

منصوریان پیگیر وضعیت روزبه چشمی

دکتر نوروزی:خوشبختانه شرایط برای چشمی به شکل خوبی پیش می‌رود و انتظار داریم با این روند شاید زودتر از موعدی که برای بازگشتش تعیین کرده‌ایم به تمرینات برگردد
منصوریان پیگیر وضعیت روزبه چشمی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هافبک دفاعی جوان استقلال که فصل پیش از صبای قم به استقلال آمد برخلاف بازیکنانی که امسال به استقلال اضافه شدند خیلی زود در ترکیب اصلی این تیم جا افتاد و توانست مدارج پیشرفت را تا رسیدن به اردوی تیم ملی بزرگسالان طی کند.

چشمی در این مسیر به کاپیتانی تیم امید ایران هم دست یافت و هرچند که نتوانست با تیم خاکپور به المپیک ریو برود ولی بر اثر فشار ناشی از اردوهای مکرر ملی و بازی برای استقلال، در زمستان ۹۴ از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی جدی شد تا در نهایت ۹ فروردین ۹۵ زیر تیغ جراحی برود. این بازیکن در این مدت تا امروز پس از طی دوران نقاهت، به تقویت عضلات پای خود مشغول است تا بعد از بازگشت به میادین فوتبالی به این راحتی دچار آسیب‌دیدگی نشود.

در این باره دکتر نوروزی گفت: «خوشبختانه شرایط برای چشمی به شکل خوبی پیش می‌رود و انتظار داریم با این روند شاید زودتر از موعدی که برای بازگشتش تعیین کرده‌ایم به تمرینات برگردد البته هنوز هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست».

اما از طرفی فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، ۱۵ شهریور به پایان می‌رسد و استقلال تا آن زمان می‌تواند یارگیری کند. در این باره باید گفت از آنجا که چشمی از لیست تیم استقلال بیرون گذاشته شده در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود و برای بازی در هر تیمی مشمول این تاریخ نمی‌شود. یکی از نزدیکان روزبه در این باره گفت: روزبه بازیکن آزاد است و طبق قوانین فیفا شامل مدت زمان تعیین شده برای نقل و انتقالات نمی‌شود. او نیز مانند بازیکنان خارجی آزاد می‌تواند هر زمان خواست به لیگ برگردد و با استقلال که خواهانش است قرارداد ببندد.

طبق همین قانون اگر استقلال جای خالی برای بازگرداندن چشمی داشته باشد می‌تواند هر زمان خواست او را برگردانده و از وجود او استفاده کند. روزبه در این مدت طبق برنامه دکتر نوروزی کار می‌کرد و قرار است امروز توسط او که به تازگی از المپیک ریو به تهران برگشته معاینه و مشخص شود که چه زمانی می‌تواند تمرینات روی چمنش را آغاز کند. طبق گفته نزدیکان چشمی، چیزی به بازگشت این بازیکن به ترکیب استقلال باقی نمانده و حتی ممکن است منصوریان پس از اطمینان از فاصله کم رسیدن چشمی به لیگ قید یارگیری در دفاع را بزند تا یک جا برای چشمی خالی بماند. سرمربی استقلال هم این روزها سخت پیگیر آخرین وضعیت چشمی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogq9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آماده ام هر لحظه به استقلال برگردم!