تاریخ انتشار: 1395/06/08 15:57
ستاره ها اوج می گیرند؛
کد خبر: 264681

کاوه و بختیار شرایط استقلال را تغییر خواهند داد

کاوه رضایی و بختیار رحمانی از جمله بازیکنانی هستند که ره تیمی آرزوی داشتن یکی از آنها را دارد.
کاوه و بختیار شرایط استقلال را تغییر خواهند داد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرد و بازیکنانی را در اختیار گرفت که هر یک از آنها می توانند به تنهایی سرنوشت یک تیم را رقم بزنند.

 

اما در بین بازیکنان در اختیار گرفته شده، دو بازیکن بیش از دیگر بازیکنان مد نظر بودند. کاوه رضایی و بختیار رحمانی، دو بازیکن کرمانشاهی که در حال حاضر از بهترین های  فوتبال کشور هستند و حضور آنها باعث گردید که همه  از وجود ستاره های لیگ در استقلال غبطه بخورند.

 

ولی این پایان کار نبود و با شروع لیگ برتر دیدیم که ستاره ها در استقلال فروغ  لازم را ندارند و در نهایت و با وجود تمامی ستاره ها، استقلال نتوانست از چهار بازی برگزار شده بیش از دو امتیاز کسب نمایند و این یعنی اوج فاجعه برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد و ابزارهای لازم را هم در اختیار دارد.

 

شک نداشته باشید که حضور کاوه رضایی و بختیار رحمانی اگر به درستی از توانمندی های آنها استفاده شود، می تواند معادلات  لیگ را بهم زند و اگر این دو بازیکن به شرایط آرمانی برسند آن وقت است که منصوریان و استقلال را باید در اوج دید.

 

جان کلام این که کاوه و بختیار فراتر از یک بازیکن هستند و هواداران اگر صبر پیشه کنند، به بودن آنها در استقلال افتخار خواهند کرد

 

نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6mrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و پرسپولیس خود را وارد حاشیه کرده اند