تاریخ انتشار: 1395/06/08 16:19
اختصاصی/
کد خبر: 264670

پیش بازی داماش گیلان-شهرداری بندرعباس/ گروه مرگ با بازی مرگ آغاز می شود

تیم فوتبال داماش گیلان در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور مهمان شهرداری بندرعباس خواهد بود.
پیش بازی داماش گیلان-شهرداری بندرعباس/ گروه مرگ با بازی مرگ آغاز می شود

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست رقابت های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور، روز سه شنبه (نهم شهریور) از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در استادیوم خلیج فارس بندرعباس مهمان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خواهد بود.

گزارش پیش بازی این دیدار را با هم می خوانیم:

پیش در آمد؛ رونمایی از داماش جدید در حاشیه خلیج همیشه فارس

شاید کمتر کسی تصور می کرد که داماشی که تا بهار ۹۳ در لیگ برتر حضور داشت و همه تیم های لیگ برتری از سرخابی های پایتخت گرفته تا سایر مدعیان را حداقل یکبار به زانو در آورده بود، پس از یک سقوط تلخ از لیگ برتر، اکنون و ظرف دو سال کارش به لیگ دو کشیده شود. اما شاید این تقدیر روزگار باشد که داماش امسال در لیگ دو روزگار بگذراند و البته از زاویه ای دیگر هم می تواند سر آغاز و بهانه ای باشد برای از نو ساختن. داماش که این فصل منهای هواداران دلسوخته اش در سایر قسمت ها از مدیریت و کادر فنی و بازیکنان دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. با هدایت رامیز محمداُف به دنبال یک استارت قوی در شروع فصل جدید می باشد.

در سوی دیگر میدان هم شهرداری بندرعباس حضور دارد. تیمی که دو فصل پیش در لیگ دسته اول با داماش هم گروه بوده و شاید حتی بدبین ترین هوادار فوتبال هم پیش بینی نمی کرد که مصاف بعدی این دو تیم در رقابت های لیگ دو باشد. لازم به ذکر است که شهرداری بندرعباس امسال با هدایت محمد ربیعی و جذب بازیکنان مدنظر، داعیه راهیابی به لیگ دسته اول را در سر می پروراند و در زمره مدعیان صعود قلمداد می شود و در کنار این ها در این دیدار امتیازات میزبانی را نیز با خود به همراه دارد.

با آنچه که به دان اشاره شد، هم داماشی های شهر باران و هم شهرداری چی های هرمزی با تدارکی که دیده اند، مصمم به شروعی پر قدرت در رقابت های لیگ دو هستند. در این میان گرمای وحشتناک بندر آن هم در ساعت برگزاری این مسابقه (ساعت ۱۶:۴۵) یکی از چالش های رامیز محمداُف و شاگردانش برای این بازی قلمداد می شود.

به هر حال هواداران بی شمار داماش اینجا و در کرانه کاسپین چشم انتظار رونمایی از داماش مدل جدید در حاشیه خلیج همیشه فارس هستند.

مصاف های رو در روی گذشته؛ یک خاطره شیرین

در تاریخچه بازی های گذشته دو تیم هر چند سال یکبار مصاف های رودر رویی ثبت شده که آن هم در لیگ دسته اول و زمانی بوده که داماش در این رقابت ها حضور داشته است. البته یکی از مصاف های این دو تیم با خاطره شیرینی برای رشتی ها همراه بود. سال ۸۶ و در دیدار پلی آف لیگ دسته اول پگاه گیلان (داماش فعلی) با هدایت مجید جهانپور (یکی از اعضای هیئت مدیره فعلی) با شهرداری بندرعباس با هدایت نادر دست نشان دیدار کرد، که دیدار رفت دو تیم در بندرعباس با تساوی صفر صفر به پایان رسید و در بازی برگشت رشتی ها با پیروزی دو بر صفر موفق به صعود به لیگ برتر شدند. البته در فصل بعدی لیگ برتر و از هفته دوازدهم به بعد نادر دست نشان بر روی نیمکت سرمربیگری داماش نشست و خاطرات خوبی از جمله صعود به فینال جام حذفی کشور را با این تیم رقم زد.

در فصل ۸۸-۸۹ هم داماش و شهرداری بندرعباس دو بار در لیگ یک به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با برتری پسران رشتی همراه بود. بازی رفت در بندر با نتیجه ۲-۰ و بازی برگشت در رشت نیز با برتری ۱-۰ داماش همراه شد.

فصل پیش هم در چهارچوب بازی های لیگ دسته اول این دو تیم با هم همگروه شدند که در بازی رفت شهرداری بندر با یک گل به پیروزی رسید و اما داماشی ها در دیدار برگشت با برد یک بر صفر این نتیجه را جبران کردند.

تکرار نخستین بازی دوستانه پیش فصل 

سه هفته پیش و زمانی که داماش در اردوی تدارکاتی تهران به سر می برد، در نخستین بازی دوستانه پیش فصل خود به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. جالب اینکه این دیدار تدارکاتی خیلی زود و البته این بار در قالب نخستین بازی رسمی دو تیم در هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم  فوتبال کشور باید تکرار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5one

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری فومن-آبی پوشان اردبیل/ جدال حساس هفته در گیلان رقم خواهد خورد!