تاریخ انتشار: 1395/06/08 16:24
کد خبر: 264669

مذاکره سرمربی پرسپولیس با تیم اماراتی!

حواشی ایجاد شده از بازگشت رضاییان، دامن گیر پرسپولیس شده و همین باعث می شود تیم وخصوصا کادر فنی تمرکز لازم را نداشته باشد
 مذاکره سرمربی پرسپولیس با تیم اماراتی!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،خبری در یکی از روزنامه ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه برانکو ایوانکوویچ از دخالت مدیران پرسپولیس در کارش شاکی است و حتی گفته: «باید به دنبال شغل جدیدی باشم!»

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد برانکو این بار در حد شوخی و تهدید این حرف‌ها را به زبان نیاورده است و به‌صورت جدی با یکی از باشگاه‌های اماراتی وارد مذاکره شده است.

 

او که بارها در محافل خصوصی و عمومی مخالفتش را با پیوستن رضاییان به پرسپولیس اعلام کرده بود، گویا این بار رضا چلنگر را مامور مذاکره با این تیم اماراتی کرده و در دسترس نبودن مترجم و همه کاره برانکو نیز باعث شده تا سوءظن‌ها نسبت به عقد قرارداد برانکو در باشگاهی خارج از پرسپولیس بیشتر شود.

 

هر چند که بعید است برانکو در مقطع کنونی پرسپولیس را ترک کند اما با توجه به فشارهایی که بر روی او از سوی مدیران باشگاه وجود دارد، تعجب ندارد اگر او در صورت ادامه این وضعیت، فصل را با تیمی غیر از پرسپولیس به پایان برساند.

 

گفتنی‌ست موضوع رامین رضاییان اولین محل اختلاف برانکو و مدیران پرسپولیس نیست اما این موضوع کاسه صبر سرمربی کروات را لبریز کرده است.

 

معلوم نیست حالا که پرسپولیس این فصل را با قدرت آغاز کرده، چرا عده‌ای اصرار دارند تمرکز و آرامش را با دخالت‌های بی‌مورد از این تیم بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrenz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسانه ها مسأله را الکی بزرگ کرده اند/ فردا به تمرینات ادامه می دهم