تاریخ انتشار: 1395/06/08 16:49
سرمربی شهرداری همدان؛
کد خبر: 264664

هادی گل محمدی: برای سه امتیاز به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در خصوص رویارویی با پاس در هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: این دیدار تفاوتی با سایر رقابت ها ندارد و برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.
هادی گل محمدی: برای سه امتیاز به میدان می رویم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هادی گل محمدی افزود: هدف ما صعود مقتدرانه به دور بعدی رقابت ها است بنابراین باید در برابر تمامی حریفان نتایج لازم را کسب کنیم و از فرصت های پیش رو نهایت استفاده را داشته باشیم. 

گل محمدی بیان داشت: این بازی هیچ حساسیتی برای تیم ما ندارد و امیدوارم در رقابت های فصل جاری مسوولان دو تیم را مقایسه نکنند چرا که باعث می شود از حریفان خود غافل شویم. 

وی با بیان اینکه سه هفته نخست رقابت ها قابل ارزیابی نیست، گفت: هنوز مدعیان گروه سه مشخص نیستند و در دو سه هفته آغازین عیار تیم ها شناخته می شود. 

سرمربی شهرداری همدان با تاکید بر لزوم حمایت های به موقع از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و سایر عوامل باشگاه اظهار کرد: 70 درصد از نتیجه گیری هر تیمی خارج از بازی است و نیاز به حمایت جدی مسوولان داریم. 

گل محمدی افزود: مسایل روحی و روانی در فوتبال بسیار مهمتر از موارد فنی است و بازیکنی که دغدغه روحی نداشته باشد به طور حتم در کسب نتیجه مطلوب تاثیر مستقیم خواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: از مسوولان به ویژه دستگاه ورزش و هیات فوتبال درخواست دارم که به صورت یکسان هر دو تیم را مورد حمایت قرار دهند ضمن اینکه هواداران باید بدانند موفقیت فوتبال همدان مهم است و با تشویق های گرم خود انرژی لازم را به بازیکنان برای کسب پیروزی در هر بازی بدهند. 

وی نقش رسانه ها در موفقیت تیم شهرداری را مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها یکی از عوامل اصلی در موفقیت تیم شهرداری طی فصل گذشته بودند. 

وی تیم پاس را برند فوتبال همدان دانست و گفت: می دانم بازی راحتی پیش رو نداریم اما بدون توجه به این مسایل، فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم. 

دیدار تیم های پاس و شهرداری همدان در هفته نخست رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فردا سه شنبه و از ساعت 17 و 30 دقیقه با قضاوت ناصر جنگی، رضا نجفی و علیرضا شهری هرسه از آذربایجان شرقی قضاوت می کنند./همدان فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjbeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی پاس همدان-شهرداری همدان/ جدال دارا و ندار در دربی همدان
اختصاصی/