تاریخ انتشار: 1396/10/30 09:56
کد خبر: 163932

حضور یک مهاجم جدید می تواند کمک زیادی به استقلال بکند؟

با اعلام شفر قرار است روز شنبه مهاجم خارجی که استقلالی ها مدتها منتظرش بودند بالاخره بیاید و به جمع آبی پوشان اضافه شود.
حضور یک مهاجم جدید می تواند کمک زیادی به استقلال بکند؟

با اعلام شفر قرار است روز شنبه مهاجم خارجی که استقلالی ها مدتها منتظرش بودند بالاخره بیاید و به جمع آبی پوشان اضافه شود.

 

استقلال در سه بازی اخیر خود متوقف شده که دو بازی آن با تساوی بدون گل بوده که نشان می دهد مشکل گلزنی استقلال با شفر هم علی رغم چند پیروزی پر گل،  هنوز برطرف نشده است. همین مسئله هم باعث شده که شفر بر خرید یک مهاجم جدید اصرار زیادی بورزد.

 

با این وجود معلوم نیست که حضور یک مهاجم جدید هم بتواند کمک زیادی به استقلال بکند و به نظر می رسد سبک بازی و سیستم این تیم که بیشتر مبتنی بر بازی تدافعی است مانند بازی برابر پدیده که استقلال با سیستم 1-3-2-4 به زمین رفت در گل نزدن تاثیر گذار بوده نه نبود مهاجم.

 

حسن بیت سعید که در نیم فصل دوم از استقلال جدا شد در فولاد اکنون می درخشد و در هر بازی که با پیراهن سرخپوشان خوزستانی به میدان رفته یا گل زده یا پاس گل داده.  همین مسئله در مورد سجاد شهباززاده هم صدق می کند و این بازیکن که یک نیم فصل در استقلال نه گلی زد نه پاس گلی داد، تنها چهار دقیقه لازم داشت تا در قطر توانایی هایش را نشان دهد.  این مسئله نشان می دهد که این فصل استقلال مهاجمان بدی در اختیار نداشته و چه در زمان منصوریان و چه در چند بازی اخیر با شفر نبود تاکتیک های مناسب برای رسیدن به گل و البته به قول شفر مقداری کم شانسی در عدم گلزنی های آبی پوشان بیشتر تاثیر گذار بوده نه نداشتن مهاجم خوب. به هر صورت، حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که مهاجم مدنظر شفر که قرار است بزودی به جمع آبی ها اضافه شود می تواند بر قدرت خط آتش این تیم بیافزاید یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ee65v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار عجیب سایت باشگاه استقلال