تاریخ انتشار: 1395/04/20 15:06
کد خبر: 274730

سردار آزمون و دردسر انتشار یک فیلم

انتشار فیلمی از بازی دوستانه روستوف مقابل ترنچین اسلواکی توسط یک سایت روسی نشان می دهد که سردار آزمون که در حال حاضر به عنوان بازیکن رسمی و تحت قرارداد روبین کازان می باشد برای روستوف به میدان رفته است.
سردار آزمون و دردسر انتشار یک فیلم

 به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، این در حالیست که سردار آزمون، هنوز یک سال دیگر با روبین کازان قرارداد دارد با فرار از اردوی این تیم در فوتبال روسیه جنجال ساز شد تا صحبت از شکایت این باشگاه به یوفا و فیفا و احتمال محرومیت ۲ ساله این بازیکن به میان آید.

 اما هنوز ماجراهای مربوط به فرار سردار از روبین تمام نشده، حضور او در اردوی روستوف و حتی بازی برای این تیم در دیداری دوستانه جنجالی جدید به پا کرده که رسانه های روسیه از آن به عنوان "رسوایی" جدید آزمون نام بردند.

 

سایت "چمپیونات" روسیه با انتشار فیلمی از بازی دوستانه روستوف مقابل ترنچین اسلواکی نشان می دهد که سردار به عنوان بازیکن رسمی و تحت قرارداد روبین برای روستوف به میدان رفته و مدعی شد که این موضوع با توجه به برگزاری دادگاه بین دو باشگاه روبین و روستوف در تاریخ ۲۳ تیر (چهارشنبه هفته جاری) می تواند برای این بازیکن و باشگاه روستوف گران تمام شود.

 

ناگفته نماند سردار فصل گذشته نیز با اقدامی مشابه روبین را به مقصد روستوف ترک کرد و نهایتاً مسئولان روبین را مجاب کرد تا به انتقال قرضی او به روستوف رضایت دهند اما در این فصل با توجه به مطرح تر شدن این بازیکن و خشم مسئولان روبین شرایط متفاوت به نظر می رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4borle

آخرین اخبار