تاریخ انتشار: 1395/06/08 19:42
کد خبر: 264606

وقتش رسیده «وین رونی» از تیم ملی خداحافظی کند

یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس به وین رونی توصیه کرد از بازی‌های ملی خداحافظی کند
وقتش رسیده «وین رونی» از تیم ملی خداحافظی کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،و به نقل از اکسپرس، وین رونی بعد از مدت‌ها این فصل در پست پشت مهاجم در یونایتد به بازی گرفته شد و عملکرد خوبی در 3 بازی نخست تیمش داشته و توانسته با یک گل و یک پاس گل عملکرد خوبی داشته باشد. این بازیکن در فهرست جدید «سم آلاردایس»، سرمربی سه شیر نیز حضور دارد.

آلن شیرر یکی از مهاجمان گلزن تاریخ فوتبال انگلیس به وین رونی توصیه کرد که از تیم ملی این کشور خداحافظی کند. او درباره این موضوع گفت: وقتش رسیده که رونی از بازی‌های ملی خداحافظی کند. او اکنون ۳۰ سال دارد و کاپیتان تیم باشگاهی و ملی است. بازی در این شرایط با توجه به برآورده کردن خواسته‌ها،  برایش پیوسته سخت‌تر از قبل خواهد شد. ترکیب منچستریونایتد بسیار پرقدرت است و رونی برای این که در این تیم حضور داشته باشد، نیاز دارد تا بهترین خود را به نمایش بگذارد. وقت آن رسیده که رونی کمی خودخواه باشد و به آینده خود فکر کند. متاسفم که این را می‌گویم، اما وین رونی باید به فکر بازنشستگی از بازی‌های ملی باشد.

شیرر اعتقاد دارد که بازنشستگی‌اش بعد از یورو 2000 کمک کرد تا در 35 سالگی نیز برای نیوکاسل یونایتد به میدان برود و تا مدت‌ها در لیگ برتر عملکرد خوبی برای تیمش داشته باشد.

وین رونی در یورو 2016 در بازی برابر ایسلند تنها گل تیم ملش کشورش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ولی در طول برگزاری این رقابت‌ها فروغ چندانی نداشت.

از منچستریونایتد غیر از وین رونی، کریس اسمالینگ و لوک شاو نیز به تیم ملی انگلیس دعوت شدند و مارکوس راشفورد به تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس دعوت شده تا برای تیم جوان‌تر انگلیس به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bobq5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنر خداحافظی برای شواین اشتایگر + عکس