تاریخ انتشار: 1395/06/08 20:54
کد خبر: 264587

برانکو: رضاییان کجاست؟ نمی‌بینمش!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط تیمش و نحوه تمرینات سرخپوشان ابراز رضایت کرد و گفت که کمال کامیابی‌نیا اعجوبه است
برانکو: رضاییان کجاست؟ نمی‌بینمش!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،برانکو درجمع خبرنگاران گفت: امروز دو تمرین داشتیم. فردا هم تمرین می‌کنیم و روزچهارشنبه هم با سایپا بازی داریم و جمعه هم تمرین ما تعطیل است. از بازیکنان رضایت دارم. عالیشاه روی قوزک و عضله پایش ضربه خورد که مشکلش حل می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد دربی جوانان گفت: نمی‌توانم بازی را ببینم اما حامی آنها هستیم.

برانکو در مورد دیدار تیم ملی با قطر و مشکلی که او با کی‌روش داشت گفت: من با هیچکس مشکل ندارم. جایی که حق با من است مشخص است و جایی که حق با من نیست هم مشخص است. پرسپولیس همیشه در کنار تیم ملی است. چه کسی تیم ملی را دوست ندارد؟ 5 سال با تیم ملی ایران بودم و با این تیم همه دنیا را گشتم. همه پرسپولیس و هوادارانش حامی تیم ملی هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه روزنامه ها نوشتند رضائیان را در فهرست 18 نفره نمی‌گذارید گفت: بگذارید بنویسند اشکالی ندارد.

وی در مورد انتقادهایی که در مورد نرمشش بابت بازگشت رضاییان مطرح شده، گفت: متوجه سوال شما نمی‌شوم. بیشتر توضیح بدهید. روزنامه‌ها هرچیزی دوست دارند بنویسند. من دیسیپلین ندارم زیرا تمرینات ما بسته‌ هستند و خبرنگاران سر تمرین ما نیستند و نمی‌توانند کنترل کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه داشتن ملی پوش زیاد را خیلی‌ها تهدید می‌دانند اما شما این تهدید را به فرصت تبدیل کردید گفت: خوشحالیم که تعداد ملی پوش ما زیاد است و وظیفه ما در پرسپولیس این است که کار کنیم و سطح آنها بالا بیاید و تعداد بیشتری برای حضور در تیم ملی کاندیدا شوند و این سرمربی تیم ملی است که انتخاب می‌کند چه کسی را برای تیم ملی انتخاب می‌کند.

برانکو در مورد اینکه خط خوردن ملی پوشان باعث افت روحی آنها می‌شود و چه تدبیری برای آنها دارید گفت: کمال کامیابی‌نیا اعجوبه است و شخصیتش عالی است و قطعا از نبودن در تیم ملی متاسف است اما همزمان انگیزه مضاعف دارد که بیشتر کار کند و افتی که می‌گویید حس نخواهد شد.

وی در مورد خوشحالی رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس و می گویند شما دیسپلین ندارید، گفت: تمرینات من همیشه باز است و وقتی شما گفتید دیسپلین ندارم باید بگویم تا حالا حادثه‌ای در تمرینات ما دیده‌اید؟! شما به هر حال نظاره‌گر هستید و آنچه را می‌بینید منتقل کنید. بازیکنان ما درگیری داشتند؟ آیا بی نظمی در تمرینات ما دیده‌اید.

برانکو  در مورد خوشحالی هواداران از بازگشت رضاییان گفت: رامین کجاست؟ نمی‌بینمش؟! این موضوع را کنار بگذارید.

وی در مورد اینکه نظرش در مورد دیدار ایران و قطر چیست گفت: در سوالات تان صرفه جویی کنید و این سوالات وظیفه کی روش و کادر فنی اش است که به قطر فکر کند و ما هم مثل یک هوادار تیم ملی را تشویق می‌کنیم.

برانکو در مورد قطع همکاری تیم ملی با جیووا و بازدید او از کارخانه این شرکت در شیراز گفت: من اولین بار است که این مساله را می‌شنوم. وظایف توافق با جیووا و سایر مسائل برعهده باشگاه است و فقط این را می‌دانم که باید تجهیزات خوب به ما بدهند و من از قطع همکاری جیووا با تیم ملی بی خبر هستم. جای من در کنار زمین است.

سرمربی پرسپولیس در مورد کاپیتانی لوکا مودریچ در تیم ملی کرواسی گفت: چه کسی باید به جز او کاپیتان باشد او کاپیتان نشود من باید کاپیتان بشوم. رئال مادرید به او قرارداد 4 ساله پیشنهاد کرده و مودریچ در کنار رونالدو مهم‌ترین بازیکن رئال است او در تیم من هم کاپیتان بود./خبرگزاری ایلنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogqbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه سد را قهرمانی پرسپولیس می شود؟