تاریخ انتشار: 1395/06/08 21:19
کد خبر: 264583

چرا استقلالی‌ها بین هواداران حصار می‌کشند؟!

استقلال دیروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم راه‌آهن‌یزدان رفت تا سومین بازی تدارکاتی خود را پس از یک شکست و یک تساوی برابر تیم‌های دسته دومی پاس همدان و شهرداری فومن، برابر یک تیم لیگ یکی برگزار کند.
چرا استقلالی‌ها بین هواداران حصار می‌کشند؟!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،صبح دیروز باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد این بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود و هواداران و اصحاب رسانه نمی‌توانند شاهد این بازی باشند. اینکه چرا این بازی پشت درهای بسته باید برگزار شود و مردم و رسانه‌ها نباید چه چیزی را ببینند، بحثی نداریم زیرا این حق طبیعی یک مربی است که تاکتیک‌هایش را از رقیبان پنهان کند ولو اینکه تیمش در رده پانزدهم جدول جای داشته باشد! اما از این متعجب هستیم که چرا بین هواداران تفاوت قائل می‌شوند و میان آنها حصار خودی و غیرخودی می‌کشند! دیروز مثل همه روزهای اخیر حدود ۴۰، ۵۰ لیدر باشگاه استقلال که رابطه بسیار صمیمانه و نزدیکی با سرمربی آبی‌ها دارند با همراهی ۲۰، ۳۰ هوادار دیگر که مشخص بود جزو لیدرهای درجه ۲ و ۳ باشگاه محسوب می‌شوند، بازی با راه‌آهن ‌یزدان را از نزدیک تماشا کردند و در عوض خبرنگاران و عکاسان که تنها برای اطلاع‌رسانی به مردم و هواداران همین تیم استقلال یا سایر تیم‌ها سختی‌ها را بر خود هموار می‌سازند و در سرما و گرما در محل تمرینات یا بازی‌های این تیم‌ها حاضر می‌شوند، از حضور در این بازی محروم بودند تا نتوانند به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

 

به نظر می‌رسد در استقلال کماکان پاشنه در به همان روال گذشته می‌چرخد و فقط خبرنگاران و عکاسان در اطراف این تیم جزو نامحرمان به شمار می‌روند! جا دارد سرپرست باشگاه استقلال برای یک بار هم که شده به این مسئله ورود کند تا خبرنگاران و عکاسان بتوانند به وظیفه خود درخصوص اطلاع‌رسانی به مخاطبان‌شان عمل کنند.

 


 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaq7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش روز/ استقلال سال هاست «معتادـ» حیدری است