تاریخ انتشار: 1395/06/08 23:34
کد خبر: 264561

پیش بازی شهید کریمی جویبار-شهرداری ارومیه/ اولین بازی لیگ دویی جویباری ها در خانه

جویباری ها این فصل نیز آقای عشقی،دادستان قائمشهر را کنار خود می بینند. آنها پیش فصل خود را به مانند سال های قبل زیرنظر ابراهیم مرادی گذراندند.
پیش بازی شهید کریمی جویبار-شهرداری ارومیه/ اولین بازی لیگ دویی جویباری ها در خانه

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، آنها سال گذشته درحالی به لیگ دو صعود کردند که همگان شانس چوکا را برای صعود بیشتر می دانستند ولی جویباری ها در هفته ی ماقبل آخر چوکا را درتالش شکست دادند و امیدوار به صعود شدند. در هفته آخر بازهم سرنوشت صعود در دستان چوکایی ها بود ولی بی دقتی مهاجمان این تیم درساری موجب شکست دو بر صفر این تیم مقابل شهرداری این شهر شد تا شهیدکریمی بجای چوکا به لیگ دو صعود کند.این تیم اسکلت قبلی خود را حفظ کرده و بازیکنان خوبی مانند مصطفی نوربخش(بازیکن سابق نساجی) را جذب کرده است. این تیم بازیکنان قدرتی خوبی دارد و این بازیکنان همواره سعی در اثبات برتری فیزیکی خود بر حریف دارند و میتوان آنهارا ازتیم های خوب امسال به شمار آورد.

درسوی مقابل شهرداری ارومیه است که در دوسال گذشته حضورثابتی درلیگ دو داشته و همواره جزوتیم های نسبتا خوب  این لیگ بوده است،بطوریکه دوسال پیش به مرحله ی نهایی لیگ دو راه یافت.

باید دید که آیا جویباری ها می توانند با استفاده از فرصت میزبانی سه امتیاز را بدست آورند یا این شهرداری چی ها هستند که با دست پر مازندران را ترک می کنند./فوتبال شمال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdmpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی همدان با طعم افکار گل محمدی و طلایی
اختصاصی/