تاریخ انتشار: 1395/06/09 13:36
کد خبر: 264512

مدافع ماشین سازی: درگیری ایران‌پوریان و پاکدل، مسئله خاصی نبود!

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریزمی گوید درگیری میان پاکدل و ایران پوریان مسئله جدی‌ای نبوده است
مدافع ماشین سازی: درگیری ایران‌پوریان و پاکدل، مسئله خاصی نبود!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بهمن کامل در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی، اظهار کرد: خداراشکر تعطیلات لیگ برتر به تیم ما کمک کرد و باعث شد که شرایط بدنی بازیکنان به وضعیت خوبی برسد و برخی نفرات مصدوم‌مان هم به تمرینات برگشتند.

وی افزود: اردوی یک هفته‌ای نیز در تبریز داشتیم و صبح و عصر در دو نوبت، تمرینات پرفشاری انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی، ضمن انجام بازی تماشاگرپسند، امتیاز مسابقات را نیز کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص بازی هفته پنجم تیمش مقابل استقلال، بیان کرد: تیم استقلال همیشه جزو برترین‌های ایران بوده و انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل این تیم داریم. استقلال همیشه مدعی بوده و امسال هم بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد؛ این تیم در این برهه دچار بحران شده و سعی می‌کنیم در تهران از این تیم امتیاز بگیریم.

کامل در ادامه درباره حواشی داربی دوستانه روز گذشته (سه شنبه)  ماشین‌سازی و تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: بازی‌های داربی، همیشه با حواشی خاصی روبرو هستند و در بازی دیروز نیز مسئله خاصی نبود. حامد پاکدل و محمد ایران‌پوریان همچون بازی قبلی، درگیری جزئی با یکدیگر داشتند که آقای خطیبی در وهله اول به پاکدل و سپس به ایران‌پوریان تذکر داد و این غائله ختم به خیر شد.

وی ادامه داد: پاکدل یکی از نفرات خوب ماست و بسیار با اخلاق است، ولی چون تجربه حضور در لیگ برتر را ندارد، کمی بی‌تجربگی می‌کند، وگرنه بازیکن خشنی نیست و در ادامه، بازی‌های خوبی از وی شاهد خواهیم بود.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تاکید کرد: من از هواداران ماشین‌سازی تشکر می‌کنم که هیچ گاه ما را تنها نمی‌گذارند و امیدوارم در ادامه نیز ما را حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbyo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



متاسفانه برخی داوران سر بازیکنانمان تلافی می‌کنند/ 4 امتیاز از داوری متضرر شده‌ایم