تاریخ انتشار: 1395/06/09 19:36
کد خبر: 264426

واکنش فریبا به املت خوردن لیدرها در تمرین استقلال

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال، گفت: عصرانه خوردن لیدرها در تمرین استقلال را ندیدم به همین خاطر نمی‌توانم اظهار نظر دقیقی در این مورد داشته باشم.
واکنش فریبا به املت خوردن لیدرها در تمرین استقلال

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،استقلال با توجه به تعطیلات لیگ برتر تمرینات خود را در تهران دنبال می‌کند و آماده دیدار هفته پنجم مقابل ماشین‌سازی تبریز می‌شود.

بهتاش فریبا مدیر فنی باشگاه استقلال در مورد وضعیت آبی‌پوشان تهرانی صحبت‌های زیر را انجام داد:

شرایط استقلال چطور است؟

خدا را شکر وضعیت استقلال خوب است و همه چیز روی برنامه پیش می‌رود. بازیکنان تمرینات خود را طبق برنامه‌های کادر فنی دنبال می‌کنند و برنامه تغذیه و سایر موارد هم به خوبی انجام می‌شود. شرایط زمین هم مناسب است و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و آماده شروع مجدد مسابقات هستیم.

عکسی امروز در رسانه‌ها منتشر شد که طی آن لیدرهای استقلال در حال خوردن گوجه و خیار و املت کنار زمین تمرین آبی‌پوشان هستند. در این مورد چه نظری دارید؟

این عکس امروز منتشر شده است؟ من آن را ندیدم اگر عکس را دیده بودم می‌توانستم بهتر توضیح دهم. شاید عکس مربوط به گذشته و قبلا از آمدن من است.

این عکس مربوط به تمرینات اخیر استقلال است. حتی انتقادهایی هم مطرح شده که چرا لیدرها تا این اندازه کنار تیم راحت هستند و می‌توانند عصرانه بخورند اما از حضور خبرنگاران ممانعت به عمل می‌آید.

این دو موضوع با یکدیگر متفاوت است. یک زمان کادر فنی تصمیم می‌گیرد به دلیل برگزاری مسابقه و شرایطی که در تمرین وجود دارد خبرنگاران حاضر نباشند. این مسئله دلیل فنی دارد و مشکل دیگری نیست. لیدرها همیشه کنار تیم هستند. حتی در بسیاری از مسافرت‌ها هم کنار تیم حضور دارند. البته من امسال با تیم هنوز سفر نکرده‌ام و نمی‌دانم چه تعداد لیدر با تیم به مسافرت می‌روند اما حضور آنها روی سکوها لازم است و نمی‌توان بحث آنها را با خبرنگاران مقایسه کرد. اصلا نباید وارد چنین فازی شد. جایگاه باارزش خبرنگاران و رسانه‌ها کاملا مشخص است و لیدرها هم جایگاه خودشان را دارند. نمی‌توان این دو موضوع را با هم مقایسه کرد.

در کل به نظر شما صرف عصرانه در شرایطی که بازیکنان در حال تمرین هستند درست است؟

جواب این مسئله را از من نمی‌توانید بگیرید. بالاخره در هر دوره‌ای شرایط به یک شکل است. متأسفانه من این عکس را ندیدم و نمی‌توانم خیلی اظهارنظر کنم اما به نظر شما این کار مشکل دارد؟

به هر حال به نظر می‌رسد این اتفاق به جدیت و اهمیت تمرینات خدشه وارد می‌کند.

شاید این لیدرها عصرانه را در جایی صرف کردند که از زمین دور است و همان منطقه‌ای است که من و نصرالله عبداللهی در آنجا می‌نشینیم و تمرین را نگاه می‌کنیم. به هر حال نمی‌توانم راجع به چیزی که ندیدم اظهارنظر کنم.

تیم ملی پنج‌شنبه به مصاف قطر می‌رود. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی بسیار سختی در پیش است که این مسئله چند دلیل دارد. اولین دلیل به این موضوع برمی‌گردد که این مسابقه اولین دیدار ما در مرحله دوم گروهی انتخابی جام جهانی است. همیشه بازی‌های اول در هر تورنمنتی اهمیت زیادی دارد. دلیل دوم حضور بازیکنان بین‌المللی با تابعیت قطر در تیم حریف است. نمی‌دانم این شرایط چه منفعتی برای قطر دارد و امیرها و شیوخ قطر از حضور بازیکنانی با ملیتی دیگر در تیم‌شان چه لذتی می‌برند.امیدوارم هواداران روز پنج‌شنبه به ورزشگاه بیایند و اجازه ندهند این تیم بین المللی مقابل ایران عرض اندام کند. ما هم تیم بسیار خوبی داریم و لژیونرهای باکیفیتی در ایران حضور دارند. فدراسیون بازی را رایگان کرده اما اگر این اتفاق هم نمی‌افتاد هواداران مثل همیشه برای حمایت از تیم به ورزشگاه می‌آمدند.

این روزها قطر را خیلی بزرگ کردند و شرایط تا جایی پیش رفته که می‌گویند ما با منتخب جهان بازی داریم. آیا واقعا قطر اینقدر قوی شده که ما از رویارویی با این تیم هم نگران شویم؟

هیچ فوتبالی نیست که نگرانی نداشته باشد اما یادمان نرود که ما در ایران بازی می‌کنیم و بازیکنان بسیار خوب و آماده‌ای داریم. وقتی گل سردار آزمون به آژاکس را می‌دیدم از این مسئله لذت می‌بردم که این بازیکن به این شکل گلزنی می‌کند. به هر حال این روزها لیگ تعطیل است و رسانه‌ها هم در بیخبری به سر می‌برند و همین مسئله باعث می‌شود حساسیت‌ها بالا برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j7qn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عملکرد استقلال واقعا راضی کننده است؟