تاریخ انتشار: 1395/06/09 20:53
اختصاصی/ بررسی گروه سوم لیگ دو؛
کد خبر: 264413

شاهین بوشهر نفس هرمزگان را گرفت/ هف و نیروی زمینی در قامت یک مدعی

لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز آغاز شد و در گروه سوم لیگ دو تیم های نیروی زمینی، هف سمنان، شاهین بوشهر، کاسپین و شاهین ماهشهر و پاس همدان پیروز هفته اول بودند.
 شاهین بوشهر نفس هرمزگان را گرفت/ هف و نیروی زمینی در قامت یک مدعی

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، در روز اول مسابقات لیگ دو در گروه سوم 6 دیدار در شهرهای مختلف برگزار گردید که هر یک در جای خود دارای شرایطی خاص بودند. در این گروه از 6 بازی انجام گرفته تمام هیچ کدام از بازی ها با نتیجه مساوی به پایان نرسید تا نسبت به دو گرئه دیگر شرایطی خاص داشته باشد. 

تیمهای شاهین شهرداری بوشهر، نیروی زمینی تهران، پاس همدان، کاسپین قزوین، شاهین ماهشهر و هف سمنان پیروز هفته اول گروه سوم لیگ دو بودند که به ترتیب به خاطر تفاضل گل در رده های اول تا ششم جدول این گروه قرار گرفتند.

 

شاهین بوشهر 3  آلومینیوم هرمزگان 0

 

 بوشهر نفس هرمزگان را گرفت

 

6V4Nu7IVQw8M

 

شاهین بوشهر و آلومینیوم هرمزگان در گرمای شرجی بوشهر برگزار کننده مسابقه ای بودند که لحظات خوبی را در بازی رقم زده بود.

 بوشهری ها در یک بازی یکطرفه توانستند نتیجه دلخواه را به دست بیاورند و با سه گلی که در این بازی به ثمر رسانند زنگ خطر را برای دیگر تیم ها به صدا در آوردند و خود را به عنوان یک مدعی طراز اول معرفی نمایند.

آلومینیوم هرمزگان نیز که تیم تازه شکل گرفته هرمزگان می باشد، با این نتیجه نشان داد که باید خیلی بیشتر بر روی نقاط ضعف خود کار کند تا بتواند به عنوان یک رقیب با دیگر تیم های مدعی این گروه مبارزه نماید و گرنه معلوم نیست که سرنوشت این تیم به کجا خواهد انجامید.

 

کاسپین قزوین  2   کارای شیراز 0 

 

 قزوین، کارای مدعی را از سر راه برداشت

 

4N3WJHqi3e0W

در قزوین دو تیم کاسپین قزوین و کارای شیراز در برابر هم صف آرایی کردند تا یکی دیگر از بازی های گروه سوم لیگ دو را برگزار نمایند. دیداری که می توانست  کارای مدعی را در آن مجک زد.

در این بازی کاسپین موفق شد با دو گل کارای شیراز را از سر راه بردارد تا مشخص شود کارا هنوز برای مدعی بودن زمان لازم دارد و حتی اگر نتواند نقاط ضعف خود را پوشش دهد، چه بسی  شرایط مطلوبی پیدا نکند.

گل های این بازی را برای کاسپین، وحید علی اوسر و  مهرداد داوودی به ثمر رساندند تا این تیم در اولین دیدار صاحب سه امتیاز ممکن شود  و خود را در بین تیم های سه امتیازی ببیند و کارای شیراز را به انتهای جدول روانه کند.

 

نیروی زمینی 3 شهرداری تبریز 0

 

سربازان نیروی زمینی شهرداری را تصرف کردند

 

نیروی زمینی و شهرداری تبریز  در دیداری یک طرفه به میدان رفتند تا سربازان نیروی زمینی شهرداری را تصرف کرده باشند.

نیرو زمینی در این مسابقه در یک بازی حسای شده توانست با به ثمر رساندن سه گل ، شهرداری تبریز را تحقیر کند تا آنها برای ادامه مسابقات به فکر چاره ای اساسی باشند.

در این دیدار علی جهانیان-عباس پورخسروانی و سعید غلامعلی  هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا در اولین دیدار توانسته باشند یک پیروزی شیرین را به دست بیاوردند.

شاگردان داریوش فلاوند در این مسابقه هر کاری خواستند با تیم شهرداری تبریز انجام دادند تا قدرت خود را به رخ تمام حریفان این گروه نشان دهند و با کسب سه امتیاز با خیالی راحت به فکر دیدار هفته آینده باشند.

 

شاهین ماهشهر 1 سردار بوکان 0 

 

شاهین، سردار مدعی را از پیش رو برداشت

 

cq2dpzmAJGHu

بدون شک باید گروه سوم را به عنوان گروهی که تیم های مدعی و پرطرفدار نام برد. جایی که شاهین ماهشهر و سردار بوکان در دیداری حساس و در گرمای ماهشهر به مصاف هم رفتند.

سرداربوکان که او را باید از همین الان و علی رغم باختی که آورده است یک تیم سرسخت و مدعی دانست، در خارج از خانه در اولین دیدار در مقابل شاهین ماهشهر شکست را پذیرا شد تا قدری به خود بیاید و با رفع مشکلات به مصاف حریفان برود.

یاران پیروز قربانی در این دیدار بازنده بودند اما نه سر افکنده بلکه بازنده ای سربلند اگر چه این پیروزی چیزی از شایستگی های شاهین ماهشهر کم نخواهد کرد و آنها توانست با تلاش و استفاده از موقعیت به دست آمده تک گل بازی را به ثمر برسانند .

سردار بوکان که یکی از تیم های دوست داشتنی لیگ دو به شمار می رود قل از هر چیز باید مشکلات مالی خود را از سوی مسئولین بوکان برطرف نماید تا بتواند نماینده ای شایسته و در خور شان این شهرستان باشد، شهرستانی که مردمش سردار بوکان را عاشقانه دوست دارند و در هفته بعد مشخص خواهد شد که بوکان میزبان از چه پتانسیلی در خانه برخوردار است.

 

هف سمنان  1 بانی گستر کیش 0 

 

هف سمنان با حلالی گام اول را محکم برداشت

 

Q5LVahLWM5PJ

هف سمنان که بر روی نیمکت خود حلالی را دارد در این بازی آمده بود ثابت کند که بی دلیل از او به عنوان یک تیم مدعی و با امکانات لازم نام برده نمی شود.

شاگردان حلالی در این دیدار اگرچه هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله دارند ولی در همین حد هم توانستند بازی قابل قبولی را اراده داده و به یک پیروزی شیرین در برابر حریف خود که با نام بانی گستر کیش بود را با شکست بدرقه نمایند تا به یک پیروزی شیرین دست یابند.

 در این دیدار شاگردان حلالی با درخشش چند تن از بازیکنان صاحب نام خود ازجمله محمد سواد کوهی، سعید حیدری و بازیکن تاثیر گذاری چون پیمان پور صادقی موفق شد بانی گستر کیش را با گل محمدسواد کوهی شکست دهد و سه امتیاز این بازی را نصیب خود کند تا با خیالی آسوده به دیدار هفته اینده بیندیشد.

 

 

پاس همدان 2  شهرداری همدان 0

 

دربی همدان پیروزش پاس بود

 

MsJhpqyu7zaW

 

پاس و شهرداری همدان دربی هکمتانه را برگزار کردند تا این شهر قدیمی هم از این پس دارای دربی در لیگ کشوری باشد.

پیشینه پاس که به پاس تهران و قهرمان جام تخت جمشید و حتی باشگاه های آسیا بر می گردد، الان در لیگ دو کشور حضور دارد تا تلاش کند شاید بتواند در لیگ دسته اول حضور داشته باشد .

به هر حال نان و بزرگی پاس، شهرداری این شهر را تحت شعاع قرار داده بود تا آنها حریفی نچندان مهم برای این تیم باشند.

پاس در این بازی با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا شاید مرحمی باشد بر زخم هایش که در زمانی ادعای آقایی بر فوتبال ایران و آسیا می کرد.

 در این دیدار شهرام کوثری و رضا اطاقی  برای پاس گل زدند تا این تیم در اولین هفته توانسته باشد به سه امتیاز دست پیدا نماید و در جمع تیم های بالای جدول قرار داشته باشد.

 

مربیان پیروزی هفته سوم همچون محمد احمدزاده، اسماعیل حلالی، فلاوند و یوسف نادریان برای رقیبان خود خط و نشان کشیدند. 

هفته دوم این رقابتها با برگزاری شش دیدار روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdm85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول کامل گلزنان لیگ دو در پایان هفته ی اول/ یکه تازی محمد چراغی در صدر جدول گلزنان