تاریخ انتشار: 1395/04/20 16:30
کد خبر: 274706

طرفداران از این استقلال فقط جام میخواهند

رونمایی از استقلال مدل منصوریان
طرفداران از این استقلال فقط جام میخواهند

 

با توجه به اینکه استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است هماهنگی بازیکنان بزرگترین مشکل منصوریان تا شروع لیگ شانزدهم است.

سرویس لیگ برتری فرتاک ورزشی؛ سید مهدی رحمتی به جز هفته اول گلر یک آبی‌ها خواهد بود.‌ این گزاره به شرط مصدوم و محروم نشدن رحمتی درست است، اما علیرضا منصوریان کسی نیست که از دروازه‌بان جوانش غافل شود؛‌ چیزی که در ‌نفت‌تهران هم آن را ثابت کرد.‌

 

پس با وجود آن که مرد شماره یک استقلالی‌ها در لیگ شانزدهم امید اول آبی‌ها در قفس توری است، اما بعید است در تمامی مسابقات استقلال به میدان برود.‌ خسرو حیدری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمدامین حاج‌محمدی و یعقوب کریمی احتمالاً چهار مردی خواهند بود که دست راست فرمانده را در بسته نگه داشتن دروازه استقلال یاری خواهند کرد.

 

به نظر می‌رسد مگویان و حسینی هنوز اعتماد منصوریان را جلب نکرده‌اند و این در حالی‌است که یعقوب هم با نظر منصوریان در تمرین‌ها به عنوان دفاع چپ کار می‌کند و میتواند در صورت عدم پیوستن احسان،‌ همراه با مجیدی تبدیل به گزینه سرمربی برای دفاع چپ باشد.‌

 

یک خط جلوتر فرشید باقری و امید ابراهیمی مسئولیت گارانتی کردن توپ‌های پشت محوطه و رساندن آن از خط دفاع به بازیساز تیم را دارند.‌ نقشی که بازیگر اول آن در لیگ شانزدهم بختیار رحمانی خواهد بود.

 

نیم‌فصل دوم و بازگشت روزبه می تواند رقابت بین هافبک دفاعی‌های استقلال را زیبا‌تر هم بکند.‌ منصوریان وریا غفوری را می‌تواند در سمت راست به عنوان مکمل خسرو داشته باشد.

 

جایی که سابقا حمودی به خوبی و فخرالدینی کمی ضعیف‌تر در آن بازی کردند.‌ این درحالی‌است که منصوریان از محسن کریمی هم برخلاف مظلومی به عنوان وینگر راست استفاده خواهد کرد.

 

جابر انصاری و آرش افشین هم گزینه‌های سمت چپ استقلال در لیگ شانردهم خواهند بود تا در آخر کاوه رضایی با حضور در نوک پیکان استقلال امید اول گلزنی و حتی آقای گلی تیم باشد.

 

علی قربانی ذخیره جوان و باانگیزه رضایی در نوک حمله خواهد بود و در صورت منتفی شدن پیوستن سجاد به آلانیا اسپور ترافیک آبی‌پوشان آماده در خط حمله هم مانند خط دفاعی و هافبک به اوج خود خواهد رسید.‌

 

با این تفاسیر به نظر خواهد رسید استقلال با دو سیستم ۱-۳-۲-۴ و یا ۲-۴-۴ لوزی لیگ را آغاز خواهد کرد.‌ مصدومیت‌های احتمالی،‌ خریدهای نیم‌فصل و یا عملکردهای متفاوت بازیکنان می‌تواند منصوریان را مجاب به تغییر تاکتیک خود در ادامه کار نیز بکند، اما با این تفاسیر در شرایط فعلی چینش فوق می‌تواند مؤثرترین شیوه علیمنصور برای فتح جام باشد.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4borde

آخرین اخبار