تاریخ انتشار: 1395/06/10 08:46
کد خبر: 264376

آیا برانکو به ترکیب خود دربازی با تراکتور دست خواهد زد؟

مدافع چپ پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، تمرینات خود را از سر گرفته و آماده بازی شده است.
آیا برانکو به ترکیب خود  دربازی با تراکتور دست خواهد زد؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد آرام طبع مدافع چپ پرسپولیس که در تمرینات پیش فصل با مصدومیت مواجه شد و چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم را از دست داد، با پشت سر گذاشتن دوره درمان آماده حضور در ترکیب سرخ‌پوشان شده است.

 

البته پرسپولیس در چهار بازی ابتدایی با توجه به انتقال محمد انصاری به قلب خط دفاعی با مشکلاتی در دفاع چپ همراه بود و از همین نقطه بود که علیرضا بیرانوند تنها گل خود را در چهار بازی گذشته دریافت کرد. وظیفه حراست از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس در 4 بازی ابتدایی بر عهده محسن ربیع‌خواه بوده است.

 

 

سوال مهمی که مطرح می‌شود حضور یا عدم حضور این بازیکن در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی می‌باشد. خط دفاعی پرسپولیس در مجموع به همراه نفت آبادان بهترین عملکرد را در چهار هفته ابتدایی به خود اختصاص داده‌اند و برانکو هم معمولا تمایلی برای دست زدن به ترکیب تیم برنده ندارد.

 

با این وصف باید ببینیم برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ‌ها در بازی هفته پنجم مقابل تراکتورسازی دست به تغییر ترکیب خود خواهد زد و محمد آرام طبع را جایگزین محسن ربیع خواه خواهد کرد و یا اینکه بدون تغییر بازیکنان را وارد میدان می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lkye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای سخت برانکو و پرسپولیس در راه است