تاریخ انتشار: 1395/06/10 08:53
کد خبر: 264373

رضاییان: طوری تمرین می کنم که برانکو نتواند مرا در ترکیب نگذارد!

شایعات درباره سرمربی پرسپولیس دوباره راه افتاده و می گویند او از بازگشت رضاییان به تیمش شدیدا ناراحت است و به همین دلیل باشگاه را تهدید به جدایی کرده است.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پیگیری‌ها نشان می‌دهد برانکو ایوانکوویچ این بار در حد شوخی و تهدید این حرف‌ها را به زبان نیاورده است و به ‌صورت جدی با یکی از باشگاه‌های اماراتی وارد مذاکره شده است.

 

او که بارها در محافل خصوصی و عمومی مخالفتش را با پیوستن رامین رضاییان به پرسپولیس اعلام کرده بود، گویا این بار رضا چلنگر را مامور مذاکره با این تیم اماراتی کرده و در دسترس نبودن مترجم و همه کاره برانکو نیز باعث شده تا سوءظن‌ها نسبت به عقد قرارداد برانکو در باشگاهی خارج از پرسپولیس بیشتر شود.

 

هر چند که بعید است برانکو در مقطع کنونی پرسپولیس را ترک کند اما با توجه به فشارهایی که بر روی او از سوی مدیران باشگاه وجود دارد، تعجب ندارد اگر او در صورت ادامه این وضعیت، فصل را با تیمی غیر از پرسپولیس به پایان برساند.

 

گفتنی است خود برانکو هم در دو روزی که در امارات حضور داشت عکسی در اینستاگرامش از داخل مجموعه ورزشی باشگاه الوحده منتشر کرده بود!

 

ماجرا زمانی جدی شد که بعد از مخالفت چندین باره برانکو درباره بازگشت رضاییان، مدیریت باشگاه در سفر شیراز او را تحت فشار گذاشت و مدعی شد اگر ما رامین را به تیمی مثل تراکتورسازی بدهیم آن وقت شاید به همین راحتی قهرمانی را از دست بدهیم. چرا که تراکتورسازی مهمترین رقیب امسال پرسپولیس به شمار می رود.

 

از سوی دیگر علی اکبر طاهری مدعی شد هواداران در شبکه اجتماعی روی باشگاه فشار آوردند که رامین را باز گردانیم. شاید رفتن او به تیم دیگر و درخشش موجب خشم آنها شود.

 

وقتی برانکو این حرف ها را شنید به او گفت باید چه کسی را از لیست خارج کنم؟ طاهری با پیش کشیدن بحث گولچ گفت این بازیکن هزینه زیادی برای ما داشته است و در اکثر بازی ها هم سکونشین بوده است. از این رو بهترین کار خارج کردن نام گولچ در بازی های داخلی است اما او کماکان در آسیا بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

 

همین صحبت باعث می شود که برانکو کوتاه بیاید و بگوید حالا که شما اصرار دارید من حرفی ندارم و رامین می تواند به لیست بازگردد. اما برانکو می گوید شاید من او را در لیست 18 نفره نگذارم. همین حرف باعث کدورت بین سرمربی و سرپرست باشگاه می شود. بعد از آن برانکو در مصاحبه با یکی از خبرنگاران نزدیک به خود گفت با توجه به این وضعیت شاید بهتر باشد دنبال تیم جدیدی باشم.

 

بعد از این صحبت برانکو بود که ناگهان بحث امارات پیش آمد. با این وجود مدیران باشگاه پرسپولیس همانند همیشه همه چیز را از بیخ و بن تکذیب کردند و به قرارداد دو ساله برانکو اشاره داشتند و گفتند او جایی نمی رود.

 

شاید واقعا برانکو تنها قصد تهدید داشته است اما باید اذعان کرد که او بر سر مسئله بازگشت رامین ناراحت است و همین حرف ها نشان می دهد بسیار بعید است رضاییان حالاحالاها شانس حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

 

البته رضاییان به عملکردش اعتماد کامل دارد و در این مورد به دوستانش گفته طوری تمرین می کنم که برانکو نتواند به راحتی از اسمم بگذرد. البته او پیش از این هم مدعی شده بود که طوری در ترکیه بازی می کند که ترک ها از خریدش پشیمان نشوند اما دو ماه نشده بازگشت به ایران.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gbpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقایان مسئول در پرسپولیس؛ اینقدر با احساسات هواداران بازی نکنید