تاریخ انتشار: 1395/06/10 16:14
فکری:
کد خبر: 264317

استقلال می تواند شرایط خود را تغییر دهد/ مشکلات مالی تمرکز ما را به‌هم زده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد شاگردان کی‌روش برابر قطر و چین به برتری دست یابند.
 استقلال می تواند شرایط خود را تغییر دهد/ مشکلات مالی تمرکز ما را به‌هم زده است

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط این تیم به خبرنگار ورزشی  گفت: مشکلات مالی باشگاه تمرکز بازیکنان تیم ما را به هم زده است. سال‌های قبل نساجی در ابتدای فصل مشکلی نداشت و از نیم‌فصل به بعد مشکل پیدا می‌کرد. اما متأسفانه امسال ما از ابتدای این فصل مشکل مالی داریم و از این لحاظ شرایط خوبی نداریم.

وی افزود: با توجه به این شرایط هواداران می‌دانند تیم ما چقدر مشکل دارد. با این حال تمام تلاش خود را می‌کنیم تا انگیزه بازیکنان را بالا نگه داریم و در هفته‌های آینده به بالای جدول برسیم. از نظر فنی بازیکنان خوبی داریم و امیدواریم با برطرف شدن مشکلات مالی، بازیکنان بتوانند بدون دغدغه‌ مسابقات را دنبال کنند و انتظار هواداران را برآورده کنیم.

سرمربی نساجی در خصوص شرایط فنی تیم خود و دریافت 6 گل در چهار مسابقه عنوان کرد: نمی‌شود از حالا درباره تیم قضاوت کرد. ابتدای فصل است ولی در بازی آخر مقابل مس کرمان گلی نخوردیم. این بازی این نوید را به ما داد که می‌توانیم گل‌های کمتری بخوریم و خط دفاع مستحکم‌تری داشته باشیم.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد شرایط آبی‌های پایتخت تصریح کرد: من معتقدم با توجه به اینکه استقلال امسال کادرفنی جدیدی در اختیار دارد، باید به مربیان این تیم زمان کافی داد. در چهار بازی ابتدایی استقلال بازی‌های خوبی ارائه داد این نوید را می‌دهد که این تیم می‌تواند شرایط خود راسامان دهد و به رده‌های بالایی جدول برسد. تعطیلات لیگ هم به نفع استقلال بود تا با رفع این مشکلات بتوانند تیم آماده‌تری را روانه مسابقات کنند.

وی افزود: مدیریت رکن اصلی یک باشگاه است و تغییرات مدیریتی تمرکز تیم را به‌هم می‌زند. تا یک مدیر به تیم بیاید و با باشگاه کاملاً آشنا شود، زمان زیادی می‌گذرد. این عامل در نتیجه‌گیری یا عدم موفقیت یک تیم تأثیر می‌گذارد. مطمئناً تغییرات مدیریتی استقلال در نتایج این تیم اثر خود را گذاشته است. امیدواریم شرایط مدیریتی استقلال هم هرچه زودتر رفع شود و هواداران این تیم سربلند شوند.

فکری درباره دیدار فردای ایران و قطر گفت: قطر بازیکنان چند ملیتی خیلی خوبی در اختیار دارد. ما دو بازی سخت و سنگین پیش‌رو داریم. تیم ایران اردوهای خوبی برگزار کرده است و تیم بسیار خوبی در اختیار دارد. کی‌روش با گذشت پنج سال از حضور در ایران به شناخت خوبی از بازیکنان و فوتبال ما و همین طور فوتبال آسیا رسیده است. امیدوارم تیم ملی 6 امتیاز این دو بازی را بگیرد تا مشکلی در راه صعود به جام جهانی پیش نیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkd89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج کامل هفته ی چهارم لیگ یک/ صدرنشینی غیرقابل باور اکسین در لیگ یک
اختصاصی/