تاریخ انتشار: 1395/06/10 16:31
کد خبر: 264307

کی‌روش: به خاطر انتخاب ترکیب تیم ملی سردرد گرفتم و با دارو خوابیدم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید جهت انتخاب بازیکنان اصلی ایران در مقابل قطر کار سختی دارد و این مسئله باعث شده تا او با مصرف دارو شب گذشته بخوابد.
کی‌روش: به خاطر انتخاب ترکیب تیم ملی سردرد گرفتم و با دارو خوابیدم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر قطر در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه، گفت: پیش از هرچیز باید به تقدیر و شانسی که در پیش داریم اشاره کنم. فردا آغاز راه برای تیم ملی ایران خواهد بود.

 

او اضافه کرد: مطمئنا راه سختی پیش روی داریم. قطر، سوریه، کره، ازبکستان، چین و ایران بازی‌های سختی خواهند داشت. امیدوار هستیم در مسیر پیش رو یکی از جایگاه‌هایی که متعلق به تیم های صعود کننده هست را کسب کنیم. هدف و آرزوی ما این است که در جام جهانی حاضر باشیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: قطر هم یکی از نامزدهای صعود به جام جهانی است که کارهای بسیار بزرگ و خوب را انجام داده است. آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا به هدف مشترک‌مان یعنی صعود به جام‌جهانی دست یابند. با این حال امیدوارم هستیم فردا با حضور هواداران پیروز شویم.

 

کی روش درباره صحبت های سرمربی تیم ملی قطر که گفته قطر به او و بازیکنانش شانس حضور در جام جهانی را داد، همانطور که ایران به کی‌روش این شانس را داده است، گفت: در درجه اول باید مطلبی را خیلی شفاف بازگو کنم. صحبت‌های گذشته من ربطی به این مسائل ندارد. اگر شخصی توانایی گوش دادن به مسائل را ندارد باید بگویم من برای سرمربیگری ایران استخدام شده‌ام. بیایید درباره بازی صحبت کنیم که مهم ترین مسئله است. در درجه اول بگویم که هیچ تیمی در جهان نمی‌تواند خودش را برنده بازی بداند. کارهای گذشته برای گذشته است. ارزش ما به نتیجه بازی‌های آینده است. ارزش تمام تیم ها به بازی‌های آخرشان است نه سال‌های خیلی دور.

 

او ادامه داد: در درجه دوم ما با کمال احترام به مصاف تیم ملی قطر می‌رویم. می‌دانم آماده سازی خوبی داشته‌اند. مدت‌هاست حریف ما در اردو است. سیاست‌های خاصی برای بازیکنان اتخاذ کرده‌اند که به ما ربطی ندارد. ما باید سیاست‌ها و دستاوردهای خودمان را داشته باشیم. اقدمات تیم ملی قطر ارتباطی به ما ندارد. مطلبی که ما راجع به قطر می‌دانیم این هست که آماده‌سازی خوبی داشتند. بازیکنان و مربیان خوبی دارند. کاری که باید انجام دهیم این است که در زمین خوب بازی کنیم و بجنگیم و نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

 

او گفت: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که سعی می‌کند دقیقا مانند ما در جام جهانی حاضر شود. آنها جام جهانی را به آسیا آورده‌اند. باید از کارها و سرمایه‌گذاری آنها قدردانی کرد. نه تنها استحقاق احترام ما را دارند بلکه باید از کارهایشان هم تقدیر کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی و نقاط قوت ایران مقابل قطر گفت: آخرین خبری که میتوانم بدهم این است که بی شک همه بازیکنان در سلامت کامل هستند. آماده و با اشتیاق هستند که مقابل قطر بازی کنند. دیشب درباره اتخاذ ترکیب سر درد داشتم و در آخر به وسیله دارو استراحت کردم. ۲۵ بازیکن آماده داریم. ۲۵ بازیکنی که سراسر اشتیاق و تعهد هستند. به همین خاطر مجبور شدم دارو مصرف کنم تا از سر دردم کاسته شود.

 

او ادامه داد: بازیکنان من ثابت کردند با نگرش مناسب و  انگیزه لازم وقتی وارد زمین شوند در آن لحظه می‌توانند عشق واقعی خود را نشان بدهند و فردا هم همین کار را می کنند.

 

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب مد نظر خود را انتخاب کرده است، اظهار کرد: بازیکنان تیم ایران را نمی‌توانم بگویم چرا که چند خبرنگار قطری در اینجا حاضر هستند. اما می‌توانم ترکیب قطر را بگویم. برای قطر امین خواهد بود. در خط دفاع خوخی، باری، کریم و هادیوس در فوروارد و تاباتا در هافبک هستند. در آخر ما آماده بازی هستیم. مهم‌ترین مطلب این است که هواداران دو تیم به عملکرد تیم‌شان افتخار می‌کنند.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار قطری مبنی بر اینکه از بین ایران و قطر شانس کدام تیم برای صعود به جام جهانی بیشتر است، گفت: شکی در قدرتمند بودن دو تیم نیست. باید در نظر داشته باشیم بازی با قطر تنها قسمتی از بازی های ما در مسیر صعود به جام جهانی است. ما با چین ازبکستان، سوریه و کره هم بازی داریم. بازی با قطر مانند ۱۰ دقیقه نخست است که در نهایت منتج به صعود به جام جهانی می شود.

 

او در پایان اضافه کرد: ما باید راهکارهای مناسبی برای نقاط مختلف زمین داشته باشیم. ما بازیکنان مختلفی داریم و می توانیم به وسیله بازیکنان متعددمان در چهار روز با چندین تغییر بازی کنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq95q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم‌زاده: می‌توانستم رضاییان را از راه‌آهن ببرم